3

میزان رضایت ذی‌نفعان از عملکرد شرکت گاز آذربایجان‌شرقی مطلوب ارزیابی شد

  • کد خبر : 30859
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
میزان رضایت ذی‌نفعان از عملکرد شرکت گاز آذربایجان‌شرقی مطلوب ارزیابی شد
رئیس روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان‌شرقی گفت: براساس نتایج نظرسنجی سالانه شرکت گاز استان، میانگین رضایت ذی‌نفعان از خدمات این شرکت در سال 99، مطلوب ارزیابی شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، غلامرضا قنبری با اعلام فوق اظهار داشت: هر ساله، سنجش میزان رضایت ذی‌نفعان از عملکرد شرکت بر اساس نظام‌نامه نظرسنجی از ذینفعان شرکت ملّی گاز ایران و توسط موسسات معتبر علمی و دانشگاهی اجرایی گردیده و براساس نتایج مربوطه، هدفگذاری و برنامه‌ریزی‌های لازم صورت می‌پذیرد.

غلامرضا قنبری افزود: این نظرسنجی در حوزه‌های مختلف مشترکین (جزء و عمده)، مراجعین، نمایندگان جامعه، همسایگان، ذینفعان اصلی (شرکت ملی گاز ایران) و پیمانکاران صورت پذیرفته و نتایج مربوطه در جلسات متعدد بر اساس شاخص‌های اجرایی پایش می‌شود.

سخنگوی شرکت گاز استان اظهار داشت: هدف از تشکیل شرکت‌ها، مؤسسات، نهادها و سازمان‌ها، پیگیری تحقق اهداف مشخصی است که از جمله این اهداف، ارائه خدمات و خلق ارزش برای مشتریان و ذینفعان سازمان است از این رو شناخت درست و کامل ذینفعان یکی از بخش‌های اصلی و هنر تصمیم گیری راهبردی می‌باشد.
قنبری با اشاره به اجرای این طرح توسط مؤسسات دانشگاهی معتبر ابراز امیدواری کرد: با شناسایی دقیق نیازها و نقاط قوت و ضعف عملکرد اجرایی و تدوین راهکارهای اصلاحی، گامی مهم در مشتری‌مداری برداشته و رضایت کامل ذینفعان حاصل گردد.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان تصریح کرد: بررسی روند سه ساله نظرسنجی، حاکی از ارتقای میزان رضایت مردم از خدمات شرکت در سال ۹۹ نسبت به سال های قبل می‌باشد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=30859

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.