1

بازدید یوسف شکوری از پیشرفت پروژه‌های مخابراتی شهرستان تبریز

  • کد خبر : 30948
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
بازدید یوسف شکوری از پیشرفت پروژه‌های مخابراتی شهرستان تبریز
مدیر مخابرات منطقه آذربایجان‌شرقی به همراه مدیر مخابرات مرکز استان و مسئولان اجرایی در معاونت شبکه و مرکز استان از پروژه‌های در دست اجرای مخابراتی شهرستان تبریز بازدید و از نزدیک در جریان عملیات اجرایی این پروژه‌ها قرار گرفتند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان‌شرقی در این بازدید که از شهرک‌های جدید خاوران، مرزداران و نصر انجام گرفت روند توسعه شبکه فیبرنوری و مراحل عملیات صورت گرفته جهت بهره‌مندی منازل، سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی از شبکه پر سرعت فیبرنوری از نزدیک بررسی و دستورات لازم برای تسریع امور صادر شد.

در بازدید از شهرک جدید خاوران شهردار منطقه ۹ نیز حضور داشتند و از نزدیک در جریان روند توسعه و مراحل اجرایی آن قرار گرفتند و مقرر گردید شهرداری در جهت اخذ مجوزهای لازم برای توسعه شبکه فیبرنوری که بستر لازم برای هوشمند سازی شهر را فراهم می‌نماید همکاری‌های لازم را انجام دهد.

گفتنی است در شهرک خاوران و محله نیاوران مرزداران و قسمت‌هایی از شهرک نصر، توسعه شبکه مخابراتی در بستر فیبرنوری انجام می‌گیرد و در نیاوران شهرک مرزداران و شهرک نصر عملیات واگذاری فیبرنوری به مشتریان آغاز شده است.

 

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=30948

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.