7

بررسی دستورالعمل ساماندهی دستفروشان سطح تبریز

  • کد خبر : 31037
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
بررسی دستورالعمل ساماندهی دستفروشان سطح تبریز
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز از برگزاری جلسات منظم و متوالی جهت بررسی نحوه اجرایی کردن دستورالعمل ساماندهی دستفروشان سطح شهر خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، محمدی مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز از برگزاری جلسات منظم و متوالی جهت بررسی نحوه اجرایی کردن دستورالعمل ساماندهی دستفروشان سطح شهر خبر داد و گفت: این جلسات در راستای تاکید رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و دستور شهردار تبریز، مبنی بر اجرایی کردن دستورالعمل ساماندهی دستفروشان سطح شهر هر روز به‌صورت منظم و مستمر با حضور مدیرکل تخلفات شهرداری تبریز، معاونان خدمات شهری شهرداری‌های مناطق دهگانه تبریز برگزار می‌شود.

وی افزود: این جلسات با هدف همفکری در خصوص نحوه ساماندهی دستفروشان سطح شهر و هماهنگی‌های هرچه بهتر انجام می‌شود که در گام اول اطلاعات لازم و اولیه برای ساماندهی دستفروشان، از طریق معاونت‌های خدمات شهری مناطق، به‌‍صورت جداگانه جمع‌آوری و برای تصمیم‌گیری نهایی توسط کمیته مربوطه جمع‌بندی می‌شود.

جلسات نحوه ساماندهی دستفروشان، طبقچی‌های میوه‌فروشی، اغذیه‌فروشان سیار، هفته‌بازارها، بازارچه‌ها، بازار‌های عصر و شب و … به طور منظم برگزار و مسائل مختلف در این خصوص مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

در این طرح دستفروشان با ثبت نام در سامانه Bazar.Tabriz.ir تحت وب “بازار” و انتخاب محل، ساماندهی خواهند شد. بر این اساس، دستفروشانی که تاکنون در سامانه مربوطه ثبت نام نکرده‌اند، جهت ساماندهی و انجام فرایند کاری، باید با مراجعه به این سامانه مشخصات خود را ثبت کنند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=31037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.