8
تبریز بدون سهمیه در لیگ دو؛

روغن نباتی بدهید امتیاز لیگ دو بگیرید!

  • کد خبر : 31171
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
روغن نباتی بدهید امتیاز  لیگ دو بگیرید!
به لطف شاهکار مدیریتی مسئولین ورزش استان مدت هاست که دیگر خبر خوشی در ورزش آذریایجان به گوش نمی رسد که تیم های فوتبال تبریز نیز از این قاعده مستثنا نبوده اند، فرقی نمیکند تحت مالکیت چه کسی و در چه سطحی از فوتبال باشند، همه فوتبال آذربایجان مدت هاست که به کما رفته است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، در این میان خبرهایی از تیم علم و ادب تبریز در لیگ دسته دوم کشور میرسد که بسیار تاسف بار است.

گفته میشود امتیاز لیگ دو تیم علم و ادب تبریز به تیم بعثت کرمانشاه واگذار شده است تا بدین ترتیب بعد از فروش امتیاز محتشم تبریز، با این انتقال تبریز در لیگ دسته دو بدون نماینده باشد.

نکته عجیب اما جاییست که شنیده میشود این انتقال در قبال دریافت ۳ تریلی روغن نباتی به ارزش حدودی ۳ میلیارد تومان انجام شده است که درصورت صحت بیانگر عمق فاجعه در فوتبال آذربایجان خواهد بود.

بر اساس شنیده ها، رد پای یکی از اعضای فصل گذشته تیم علم و ادب که هم اکنون در تیم بعثت کرمانشاه حضور دارد در این انتقال دیده میشود.

ناگفته نماند باشگاه علم و ادب تبریز سال ۱۳۹۷ با خرید امتیاز تیم شهرداری تبریز در لیگ یک حاضر شد که در نهایت بعد از سه سال این امتیاز با عنوان امتیاز لیگ دو از استان خارج خواهد شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=31171

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.