5
تراکتور - پدیده؛

سولدو به دنبال ثبت اولین برد

  • کد خبر : 31240
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
سولدو به دنبال ثبت اولین برد
در راستای پیگیری مسابقات فصل بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور فردا چهارشنبه سوم آبان، ششمین هفته این رقابت ها برگزار خواهد شد که بر همین اساس تراکتور نیز در تبریز میزبان پدیده مشهد خواهد بود.

سرویس ورزشی تبریزمن؛ شاگردان سولدو در شرایطی در دومین دیدار تحت هدایت سرمربی کروات درون مستطیل سبز حاضر خواهند شد که در نخستین دیدار برابر سپاهان مدعی به یک امتیاز رسیدند.

نماینده بحران زده مشهد که با روزهای خودش فاصله زیادی دارد فصل را با محمدرضا مهاجری شروع کرده بود که همچون تراکتور در تغییری زود هنگام اکبر میثاقیان را جانشین وی کرده است، با این حال اما تغییر در نتایج پدیده اتفاقی نیافتاد تا این تیم با چهار شکست و تنها یک تساوی در قعر جدول قرار گرفته باشد، به نظر میرسد سولدو و شاگردانش این فرصت را دارند تا با غلبه بر قعر نشین جدول اولین برد تراکتور با کادرفنی جدید را ثبت کنند.

در پنج تقابل اخیر تراکتور و پدیده یا همان شهرخودرو سهم قرمزهای آذربایجان دو پیروزی و سهم تیم مشهدی نیز یک برد بوده است و دو جدال دیگر نیز با تساوی به پایان رسیده است.

ناگفته نماند در دیدار دو تیم، محسن ربیع‌خواه، مهدی شریفی، علی طاهران و مهرداد بایرامی از پدیده و اکبر ایمانی به همراه عبدالله حسینی از تراکتور مقابل تیم های سابق خود قرار خواهند گرفت.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=31240

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.