7
رئیس کمیته امداد شهرستان خبر داد

اختصاص ۱۲۰ میلیارد ریال وام خود اشتغالی برای مددجویان کمیته امداد اهر

  • کد خبر : 31329
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
اختصاص ۱۲۰ میلیارد ریال وام خود اشتغالی برای مددجویان کمیته امداد اهر
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اهر از اختصاص بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال وام خود اشتغالی برای مددجویان این کمیته خبرداد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، جعفر نوری‌زاده گفت: برای کمک به اشتغال حدود ۳۰۰ نفر از افراد مددجویان و غیر مددجوی کمیته امداد تاکنون بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال وام به بانک‌ها پرداخت شده که از این مقدار تاکنون حدود ۵۰۰ میلیون ریال به مددجویان تحت پوشش پرداخت شده است.

وی همچنین از اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال وام خود اشتغالی دیگر برای کمک به مددجویان کمیته امداد تا پایان سالجاری در شهرستان اهر خبر داد.

نوری‌زاده در ادامه از اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد اهر نیز خبر داد و گفت: امسال تاکنون برای ۲۵ نوعروس با کمک خیرین، ستاد زکات شهرستان و غیره هزبنه نقدی جهیزیه به استان پرداخت شده که امیدواریم با تهیه پنج قلم اساسی جهیزیه شامل تلویزیون، یخچال، اجاق گاز، لباسشویی و جاروبرقی به زودی این اقلام به نوعروسان تحویل داده شود.

وی در ادامه از جمع آوری صددرصدی زکات نقدی امسال نسبت به سال ۹۹ خبر داد و افزود: با همکاری مسئولان ذی‌ربط خوشبختانه امسال شاهد جمع آوری زکات نقدی تا بیش از ۳۰۰ میلیون تومان هستیم که از بابت گندم و جو جمع‌آوری شده است و این زکات برای تهیه مایحتاج ضروری نیازمندان، تهیه لوازم التحریر دانش آموزان تحت پوشش، معالجه بیماران صعب العلاج، تهیه جهیزیه برای نیازمندان و… استفاده خواهد شد.

نوری‌زاده همچنین از توزیع بیش از هزار پک لوازم و التحریر برای دانش‌آموزان تحت پوشش در گرامیداشت هفته بسیج خبر داد و افزود: در شهرستان اهر در مجموع یک هزار و ۴۰۰ دانش آموز نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد وجود دارند که پیش از این با کمک خیرین و ادارات برای ۴۰۰ دانش آموز نیازمند وسایل تحصیلی تهیه و اهدا شده است و این هفته نیز برای هزار نفر از دانش آموزان تحت پوشش پک لوازم‌التحریر به ارش هرکدام بیش از ۵ میلیون ریال تهیه و بین دانش‌آموزان دختر و پسر در رده های آموزشی ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان توزیع خواهد شد.

وی در پایان ضمن تقدیر از پیگیری های نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی برای تهیه ۲۰۰ بسته کمک معیشتی از مرکز کشور افزود: به زودی این مقدار از بسته های کمک معیشتی در بین نیازمندان تحت پوشش توزیع خواهد شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=31329

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.