5

مسابقات قهرمانی کشور سپک تاکرا در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

  • کد خبر : 31325
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
مسابقات قهرمانی کشور سپک تاکرا در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی آذربایجان شرقی از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور سپک تاکرا در این استان خبر داد و گفت: این مسابقات در بخش بانوان به میزبانی مراغه برگزار می‌شود.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، علی حسن‌پور در مراغه، با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور سپک تاکرا در آذربایجان شرقی اظهار داشت: این مسابقات در بخش بانوان به میزبانی شهرستان ویژه مراغه برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات به مدت سه روز از تاریخ نهم تا یازدهم آذرماه در سالن حجاب شهرستان مراغه برگزار می‌شود.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی آذربایجان شرقی در ادامه خاطرنشان کرد: رده سنی این مسابقات به صورت آزاد بوده و مسابقات نیز به صورت دوره‌ای و ضربدری برگزار خواهد شد.

حسن‌پور ابراز کرد: این مسابقات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها باید معرفی نامه از هیئت انجمن‌های ورزشی استان خود را با مهر و امضا به همراه داشته و هر تیم در یک روز فقط سه بازی انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: تعداد تیم‌های حاضر در مسابقات از هر استان که تمایل به حضور در این رقابت‌ها را دارند یک تیم بوده و تاکنون نیز ۱۴ تیم برای شرکت در این مسابقات  اعلام آمادگی کرده‌اند.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی آذربایجان شرقی تصریح کرد: طبق اعلام انجمن سپک تاکرا، تمامی تیم‌ها موظف هستند از بازیکنان بومی خود در مسابقات استفاده کنند و این مسابقات نیز به صورت سه نفره تیمی برگزار خواهد شد.

حسن‌پور در ادامه یادآور شد: هر تیم از پنج بازیکن، یک مربی و یک سرپرست تشکیل می‌شود و سرپرستان تیم‌ها موظف هستند پیش از آغاز مسابقات در مراسم قرعه‌کشی اسامی بازیکنان خود را به صورت مکتوب به سرپرست مسابقات اعلام کنند.

وی در ادامه به زمان برگزاری جلسه قرعه‌کشی نیز اشاره کرد و گفت: جلسه قرعه‌کشی ساعت ۲۱ روز سه‌شنبه ۹ آذرماه در محل هتل باشگاه فرهنگیان مراغه برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی آذربایجان شرقی یادآور شد: تمامی افراد شرکت‌کننده و کادر اجرایی ملزم به داشتن کارت واکسن  هستند و در صورت نداشتن کارت واکسن باید تست پی سی آر انجام داده باشند.

حسن‌پور ابراز کرد: داوران و عوامل اجرایی یک روز قبل باید در محل برگزاری مسابقات حضور یافته و این مسابقات نیز از ساعت ۸ صبح آغاز خواهد شد و تمامی تیم‌ها موظف هستند نیم ساعت قبل از شروع بازی در سالن مسابقات حضور داشته باشند که در پایان به تیم‌های اول تا سوم کاپ، مدال و حکم قهرمانی اهدا خواهد شد.

وی به دیگر برنامه‌های این هیئت نیز اشاره کرد و گفت: هیئت انجمن‌های ورزشی استان برنامه‌های مختلفی را برای توسعه رشته‌های تحت پوشش پیگیری می‌کند که در این راستا در تلاش هستیم تا پایان سال جاری مسابقات کشوری در سایر رشته‌های تحت پوشش را در استان میزبانی کنیم.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی آذربایجان شرقی در پایان تصریح کرد: همچنین توجه به حوزه آموزش از دیگر اولویت‌های این هیئت بوده که در این راستا تا پایان سال نیز دوره‌های مربیگری و داوری درجه ۳ و ۲  را در برخی از رشته‌های تحت پوشش در استان برگزار خواهیم کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=31325

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.