11
امام جمعه تبریز:

بسیج وابسته به هیچ گروهی نبوده و خادم همه مردم است

  • کد خبر : 31349
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
بسیج وابسته به هیچ گروهی نبوده و خادم همه مردم است
امام جمعه تبریز گفت: بسیج وابسته به هیچ گروهی نبوده و خادم همه مردم است و تمامی آزادی خواهان دنیا در نقاط مختلف از جمله لبنان، یمن و ... از بسیج تاسی گرفته اند.

به گزارش حجت‌ الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم روز چهارشنبه، ۳ آذر، در همایش نمایش اقتدار بسیجیان کلانشهر تبریز با اشاره به اینکه بسیج متعلق به همه مردم است، اظهار کرد: بسیجیان تحت ولایت رهبر معظم انقلاب برای خدمت رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نکرده و نمی‌کنند و فعالیت‌های هدفمند برای سازندگی و محرومیت زدایی در مناطق مختلف کشور از جمله وظایف مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب برای بسیجیان است.

وی ادامه داد: فعالیت‌های فرهنگی بسیج در مقابله با شبیخون فرهنگی و تهاجم فرهنگی نظام سلطه و مقابله با جنگ نرم با تشکیل حلقه‌های صالحین در سالهای اخیر به اوج خود رسیده است و تفکر بسیج تفکر شهیدان حاج قاسم سلیمانی‌ها، فهمیده‌ها و باکری‌ها است و مردم ما در شرایط سخت به خوبی حضور بسیج را در کنار خود لمس کرده اند.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان در دوران کرونا به‌صورت شبانه روز در حال گند زدایی و ضد عفونی اماکن عمومی‌ در سطح شهر و روستاها بودند، گفت: بسیجیان در طرح شهید سلیمانی فداکاری‌های زیادی انجام داده و با لبیک به ندای رهبر انقلاب در راستای کمک مومنانه و توزیع بسته‌های معیشتی نیز سنگ تمام گذاشتند.

حجت‌ الاسلام و المسلمین آل‌هاشم در خصوص تفاوت تفکر غربی با تفکر بسیجی خاطرنشان کرد: در غرب با داشتن ادعای فرهنگ و تمدن هنگام شیوع کرونا به فروشگاه‌ها هجوم آورده و غارت کردند اما در کشور ما بسیجیان بسته‌های معیشتی را تهیه و در درب منزل تحویل دادند.

وی تاکید کرد:  به دولت خدمتگذار پیشنهاد می‌شود برای رفع مشکلات عمومی‌ در بحث معیشت و اقتصاد، از حضور بسیجیان عزیز برای مبارزه با گرانفروشی و فساد ستیزی استفاده کند چرا که این شجره طیبه به یک قدرت عظیم و متخصص تبدیل شده است.

وی افزود: همه‌ی ما بسیجیان گوش به فرمان رهبر انقلاب هستیم و تا آخرین قطره خون از آرمان‌های انقلاب دفاع خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی متذکر شد: بسیج هر کجا احساس کند که مشکلی برای مردم و انقلاب پیش آمده، عاشقانه و خالصانه وارد میدان می‌شود و انقلاب اسلامی برای باقی ماندن در اهداف خود نیاز به هدایت، حمایت و مراقبت داشت و به همین علت امام خمینی(ره) فرمان تشکیل بسیج را صادر نمودند و لذا بسیج یادگار رهبر کبیر انقلاب است.

وی همچنین گفت: بعد از هشت سال جنگ همه ما ایمان آوردیم که امام خمینی(ره)، بسیج را برای همه عرصه‌ها به‌وجود آورده اند و امروزه نیز همه ما به بسیج ایمان دارند و همه‌ی تشکل‌های سیاسی بسیج را از آن خود می‌دانند.

امام جمعه تبریز افزود: بسیج نماد آگاهی یک ملت است و به دلیل اینکه یک نیروی مردمی است، در طول عمر با برکت خود با اراده راستین در راه درست قدم برداشته است و با همه بسیجیان باید افتخار کنند که خادم ملت هستند.

وی متذکر شد: امروز بسیج یک فرهنگ است و هیچ بن‌بستی در بسیج وجود ندارد و در گام دوم انقلاب نیز تاکید شده است که دشمن در ابعاد گسترده تر در مقابل ما ایستاده است و بسیج خود را آماده‌ی این کار است و یکی از نقاط برجسته‌ی بسیج، انعطاف سازمانی برای مقابله با هر بحران و اتفاق است.

وی در پایان گفت: به برکت بسیج، هیچکدام از دشمنان ما توان مقابله با نظام را ندارند چرا که بسیج همواره در میدان حاضر است و کسانی که می‌خواهند به نظام اسلامی آسیب برسانند، بدانند که تا این تفکر بسیجی وجود دارد به اهداف خود نخواهند رسید.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=31349

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.