5

ضرورت تحقق مدیریت واحد شهری

  • کد خبر : 31395
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۳۶
ضرورت تحقق مدیریت واحد شهری
استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت تحقق مدیریت واحد شهری و اراده جدی دولت در این زمینه تاکید کرد.
به گزارش آژانس خبری تبریزمن، عابدین خرّم در نشستی با اعضای شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اراده دولت سیزدهم این است که شهرداری‌ها و شوراهای شهر به معنای واقعی، مدیریت امور شهرها را در اختیار داشته باشند و دستگاه‌های اجرایی هماهنگ با شهرداری‌ها عمل کنند.
وی ابراز امیدواری کرد با برنامه‌ریزی صحیح در جهت استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در فضایی صمیمی و همدلانه، گام‌های موثر و ماندگاری برای پاسخ به مطالبات مردم و تقویت سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی برداشته شود.
استاندار آذربایجان شرقی توجه به مطالبات بحق و جدی مردم شهر تبریز را ضروری دانست و گفت: باید همه ظرفیت‌ها را پای کار بیاوریم و برای برون‌رفت از مشکلات موجود در یک برنامه زمانی مشخص راهکارهای عملی پیدا کنیم.
وی با اشاره به اینکه در حوزه مسئولیت‌‌ها و اختیارات، شاهد شکل‌گیری یک رویکرد جدید در دولت هستیم، گفت: دولت سیزدهم برای تفویض اختیار به استان‌ها، اراده جدی دارد و بنا بر این است که استانداران و شهرداران به معنای واقعی مسئولیت اداره امور را بر عهده بگیرند.
خرّم افزود: این رویکرد جدید، اتفاق مبارکی است که می‌تواند در رفع موانع و مدیریت امور تأثیر بسزایی داشته باشد.
بازنگری در حریم شهر تبریز در مجاورت بخش باسمنج، نقش‌آفرینی شهرداری تبریز در حوزه ورزش همگانی، تأمین واگن‌های قطار شهری، نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی، آلودگی هوا، سامان‌دهی مقبره‌الشعرا، استفاده از ظرفیت روابط بین‌الملل، تأمین آب شرب، همکاری ادارات با شهرداری و تأمین درآمدهای پایدار برای شهرداری تبریز از جمله موضوعاتی بود که اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در این نشست مطرح کردند.
لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=31395

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.