7
مدیرعامل ایران خودرو تبریز:

بهره‌وری منابع انسانی کلید حل موانع تولید است

  • کد خبر : 31481
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
بهره‌وری منابع انسانی کلید حل موانع تولید است
مدیرعامل ایران خودرو تبریز گفت: منابع انسانی اصلی‌ترین مولفه بهره‌وری تولید و افزایش کارایی و اشتغال مولد بوده و پیشرفت هر سازمان یا مجموعه صنعتی مرهون تلاش و کوشش آنها در راستای شد اقتصادی و رونق مضاعف صنعت است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، حمید حاجی‌زاد منصور در نشست کاری با کارکنان در محل سالن‌های تولید و مونتاژ این مجموعه صنعتی در ارتباط با مسائل کارکنان اظهار داشت: بسیاری از مسائل مربوط به حوزه منابع انسانی، حل و فصل شده و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا آخر سال پرداخت می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده تاکنون، کارکنان معوقات حقوق نداشته و مزایای قانونی مطابق با قانون کار و زودتر از موعد پرداخت شده است.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز در بخشی از سخنان خود نیز گفت: با تلاش و همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و اخذ تأییدیه‌های لازم، طرح طبقه بندی کارکنان با احتساب ضریب ریالی مزدی و شغلی بطور کامل از اول آبان ماه سال جاری اجرا شده و ما به‌التفاوت اجرای این طرح از اول سال ۱۴۰۰ محاسبه و در عرض چهار ماه باقی‌مانده سال به حساب کارکنان واریز خواهد شد.

حاجی‌زاد منصور بیان کرد: اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل کارکنان ایران خودرو تبریز در سطح صنایع استان بی‌سابقه است.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز خاطرنشان کرد: در راستای افزایش بهره‌وری تولید، پاداش شش ماهه تولید برای کارکنان در سطح گروه صنعتی ایران خودرو محاسبه و پرداخت شده است.

حاجی‌زاد منصور در ادامه سخنان خود بر طرح همسان سازی تقریبی پاداش‌های غیرنقدی کارکنان با گروه صنعتی ایران خودرو افزود: پیرو رایزنی انجام شده با گروه صنعتی ایران خودرو مقرر شده است تمامی پاداش‌های غیرنقدی کارکنان بصورت تقریباً یکسان پرداخت شود.
وی همچنین یادآور شد: با توجه به تعطیلی توافقی کلیه پنجشنبه‌های هفته در طول سال که ایران خودرو تبریز در مقایسه با سایر صنایع استان از این امر مستثنی است، و درصورت کار تقریباً مبلغ ۶ میلیون ریال فقط بابت اضافه کاری پنجشنبه‌ها برای کارکنان محاسبه و پرداخت می‌شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=31481

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.