13

مشترکان پرمصرف، مشمول طرح پلکانی گازبهاء می گردند

  • کد خبر : 31706
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
مشترکان پرمصرف، مشمول طرح پلکانی گازبهاء می گردند
مدیر بهره برداری شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: مشترکان گازی که بیش از الگوی تعیین شده، مصرف داشته باشند مشمول طرح پلکانی گازبهاء خواهند شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، خسرو آریان‌پور در تشریح این خبر افزود: براساس اعلام شرکت ملّی گاز ایران و به منظور حفظ حقوق تمامی مصرف کنندگان گاز کشور و توزیع عادلانه این انرژی پاک، طی سیاست‌های بازدارنده اتخاذ شده، برای مشترکان پرمصرف و بدمصرف گاز، افزایش گازبهاء در نظر گرفته شده که از ابتدای آذرماه اعمال می گردد.
وی در خصوص شبهه پیش آمده برای مشترکان گاز طبیعی مبنی بر دریافت پیامکی با مضمون عدم شمولیت طرح پلکانی گازبهاء برای مشترکان کم مصرف توضیح داد: این طرح طبق روال سال‌های گذشته تداوم داشته و نرخ گاز برای مشترکان خانگی که در محدوده الگوی مصرف قرار گیرند و در ۳ پله اول طرح باشند، به نرخ قبل خواهد بود.
آریان‌پور ادامه داد: برابر مصوبات هیأت دولت، ماه‌های سرد سال از ۱۶ آبان ماه لغایت ۳۱ فروردین ماه سال بعد و ماه‌های گرم سال از اول اردیبهشت ماه لغایت ۱۵ آبان ماه هر سال تعیین شده است.
وی با اشاره به اینکه مدیریت مصرف و جلوگیری از هدررفت گاز طبیعی، الزامی برای حفظ پایداری جریان گاز و پیشگیری از افت فشار در مناطق انتهایی خطوط گاز می‌باشد، تصریح کرد: در اقلیم‌بندی شهرها، اغلب شهرهای آذربایجان‌شرقی در اقلیم یک قرار گرفته و در اقلیم یک، صورت حساب مشترکان خانگی تا ۵۰۰ مترمکعب مصرف، بدون تغییر تعرفه گاز هستند.
مدیر بهره‌برداری گاز استان در خصوص جزئیات طرح پلکانی اعلام شده از سوی شرکت ملّی گاز اظهار داشت: در فصول سرد سال، در جدول ۱۲ پلکانی تعرفه گاز بخش خانگی، از پله ۴ تا ۱۲، در هر پله ۴۰ درصد به نرخ گازبهای پله قبل اضافه می‌شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=31706

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.