10
سوغات یک امتیازی تراکتور از اهواز؛

نیاز مبرم تراکتور به جذب بازیکن خارجی

  • کد خبر : 31766
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
نیاز مبرم تراکتور به جذب بازیکن خارجی
فولاد صفر - صفر تراکتور؛ دو تیم فولاد خوزستان و تراکتور در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر کشور امروز (سه شنبه) در اهواز به مصاف هم رفتند که در انتها با نتیجه بدون گل به تقسیم امتیاز این دیدار حساس رضایت دادند.

سرویس ورزشی تبریزمن؛ سبک بازی تراکتوری ها در رویارویی با نماینده خوزستان تقریبا همان شیوه ای بود که سولدو برای جدال با سپاهان لحاظ کرده بود.

تمرکز به روی کارهای دفاعی و امید به ضدحملات تمام تاکتیکی بود که میتوان گفت تراکتور برای بازی با فولاد در نظر گرفته بود با این وجود اما این تیم که پیمان بابایی را نیز بخاطر مصدومیت در اختیار نداشت در ضد حملات بی برنامه نشان داد تا در خلق موقعیت روی دروازه حریف موفق نباشد.

از طرفی درخشش اخباری که از دقیقه ۸۰ بخاطر مصدومیت جایش را به سالاری داد و البته خوش شانسی تراکتوری ها باعث شد فولاد در چند موقعیتی که موفق به گذر از خط دفاعی تراکتور شده بود درگلزنی ناکام بماند تا سولدو و شاگردانش با حداقل امتیاز ممکن اهواز را ترک کنند.

اگرچه میتوان یک امتیاز خارج از مقابل تیمی چون فولاد را ارزشمند نامید اما بطور واقع بینانه تراکتور مشکلاتی به خود میبیند که با شرایط موجود به سختی قابل حل شدن خواهد بود چرا که این تیم در نفراتی که به خدمت گرفته کمبود هایی دارد که تنها با جذب بازیکن خارجی رفع خواهد شد.

به نظر میرسد در شرایطی که یک چهارم لیگ برتر سپری شده است مسئولان تراکتور باید بدون فوت وقت برای جذب بازیکن خارجی و ارتقاء سطح فنی و کیفی پرهوادارترین تیم آسیا اقدام کنند تا تراکتور فصل را بدون دغدغه سقوط و در جایگاه مناسب به پایان برساند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=31766

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.