9
مدیرعامل ایران خودرو تبریز:

عدم تحقق تولید، خط قرمز همه ماست

  • کد خبر : 31773
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰:۱۶
عدم تحقق تولید، خط قرمز همه ماست
مدیرعامل ایران خودرو تبریز گفت: تولید، خط قرمز کارگران و کارفرمایان است و وظیفه اصلی ما تحقق تولید در راستای منویات مقام معظم رهبری است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، حمید حاجی‌زاد منصور در جلسه کاری با مسئولین استانی و نمایندگان و تشکل کارگری در فرمانداری اسکو پیرامون بررسی مسائل اخیر این شرکت با اعلام مطلب فوق افزود: کارکنان ایران خودرو تبریز، فرزندان سختکوش و تلاشگر این مجموعه بزرگ صنعتی هستند که با تمام ظرفیت موجود، تولید را محقق خواهند ساخت.
وی در رابطه با مسائل اخیر کارکنان گفت: طی صورتجلسه اخیر یکی از مطالبات مهم کارکنان طرح طبقه‌بندی مشاغل بود که این طرح از آبان ماه سالجاری اجرا شده و مابه‌التفاوت اجرای این طرح از ابتدای سال جاری محاسبه و پرداخت خواهد شد.
مدیرعامل ایران خودرو تبریز تصریح کرد: بقیه موارد مربوط به کارکنان در فضای صمیمی و به دور از هر نوع حاشیه قابل گفت‌وگو و مذاکره است.
حاجی‌زاد منصور در رابطه با شایعاتی همچون عدم پرداخت حقوق معوقه و تعطیلی شرکت که در فضای مجازی ایجاد شده بود، تأکید کرد: تمامی شائبه‌های موجود در فضای مجازی که اخیراً ایجاد شده کذب محض است و بخش لجستیک، تخلیه و بارگیری این شرکت کاملا فعال بوده است.
وی تأکید کرد: انتظار آن می‌رود تا کارکنان بدون توجه به هرنوع شائبه‌ای و عدم نفوذ عوامل بیگانه نسبت به حل مشکلات خود در چارچوب قانون و مقررات بپردازند.
مدیرعامل ایران خودرو تبریز در پایان خاطرنشان کرد: انشالله با همدلی و همکاری صمیمانه و تلاش روزافزون بتوانیم تولید خودرو را به جایگاه واقعی خود رسانده و آینده این شرکت را در ذهن فرزندان خود ترسیم کنیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=31773

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.