9

گزارش عملکرد چهار ساله منطقه آزاد ارس منتشر شد

  • کد خبر : 31847
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳
گزارش عملکرد چهار ساله منطقه آزاد ارس منتشر شد
طی مراسمی از کتاب "سیمای تلاش در سایه تدبیر، برنامه‌ریزی و اهتمام در منطقه آزاد ارس" رونمایی شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، طی مراسمی با حضور محسن نریمان مدیرعامل، معاونین و مدیران این سازمان از کتاب “سیمای تلاش در سایه تدبیر، برنامه ریزی و اهتمام در منطقه آزاد ارس” که حاوی عملکرد چهار ساله این سازمان می‌باشد، رونمایی شد.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس در این مراسم گفت: این کتاب حاوی گزارش عملکرد چهار ساله سازمان از سال ۹۶ تا ۱۴۰۰ با تمرکز بر خلاصه عملکرد مدیریتی سازمان می باشد.
ولی محمودزاده با اشاره به اینکه از سال ۹۵ تاکنون کتابچه عملکرد سازمان منتشر نشده بود افزود: شاخص‌های عملکردی منطقه آزاد ارس در بیشتر سرفصل ها طی این چهار سال، رشد قابل قبولی را داشته است.
محمودزاده افزود: در این مجلد، عملکرد سازمان منطقه آزاد ارس در ۱۴ سرفصل می‌باشد که در آن ضمن استخراج و بررسی اهم اقدامات انجام گرفته در حوزه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری، فنی و زیربنایی، فرهنگی اجتماعی و گردشگری، توسعه مدیریت، مرکز نوردوز، خداآفرین، املاک و اراضی، حقوقی و ثبت شرکت‌ها، غذا و دارو، محیط زیست، مرکز رشد و صندوق پژوهش و فناوری، طرح و برنامه، قفقاز و اوراسیا و روابط عمومی و امور بین الملل، دستاوردهای کسب‌شده در هر حوزه نیز شفاف و گویا به‌صورت خلاصه و نمایه‌های آماری در کتاب گردآوری‌شده است.
به گفته محمودزاده، این گزارش آیینه‌ای از روند فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در منطقه آزاد ارس در طی این چهار سال می‌باشد که می‌تواند به‌عنوان یک مشاور در اختیار مدیران عالی کشور قرار گیرد.
گزارش عملکرد سازمان منطقه آزاد ارس در ۱۶۳ صفحه و قطع خشتی منتشرشده است.
گفتنی است در ابتدای این مراسم نمازخانه جدید ساختمان مرکزی سازمان منطقه آزاد ارس با مساحتی بیش از ۱۰۰ مترمربع به بهره‌برداری رسید.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=31847

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.