15

درهای سینما ناجی تبریز بعد از دو سال با فیلم “پوست” باز شد

  • کد خبر : 31935
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
درهای سینما ناجی تبریز بعد از دو سال با فیلم “پوست” باز شد
تالار «سینما ناجی» مجتمع سینمایی تبریز، بعد از دو سال تعطیلی به دلیل شیوع بیماری کرونا، با اکران فیلم پوست (دری) پذیرای اهالی سینما و هنردوستان تبریزی شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، سعید قمیان، رئیس انجمن سینماگران آذربایجان شرقی در این راستا، گفت: فیلم سینمایی پوست برای اولین بار در ایران بعد از اکران در شهر تبریز در برنامه اینسرت ۲۲ با حضور بهمن و بهرام ارک و هم‌چنین عوامل فیلم مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: این برنامه‌ به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط انجمن سینماگران استان با همکاری انجمن سینمای جوانان، خانه مستند تبریز، بسیج هنرمندان استان و انجمن حمایت بیماران سرطانی پژواک برگزار شد.

وی اظهار کرد: در این برنامه که با استقبال خوب و قابل توجه علاقمندان سینما در تبریز روبرو شد، ضمن تقدیر از نویسنده و کارگردان فیلم از عوامل فیلم تجلیل شد.

قمیان یادآور شد: برنامه اینسرت ۲۲، به صورت ماهانه توسط انجمن سینماگران آذربایجان شرقی و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان، برگزار خواهد شد، این برنامه پیش از این ۲۱ دوره توسط انجمن فیلم برگزار شده و ما با استفاده از تجربه موفق برگزاری این برنامه و جهت تداوم زحمات دیگر همکاران مراسم پخش، نقد آثار و تقدیر از هنرمندان استان را با همین عنوان برگزار می‌کنیم.

به نقل از روابط عمومی انجمن سینماگران آذربایجان شرقی، در حاشیه این برنامه از سعید قمیان رئیس انجمن سینماگران استان به خاطر برگزاری موفق جشنواره فیلم کودک و… و علیرضا صفری به خاطر پایه گذاری برنامه اینسرت در سال‌های قبل، از طرف مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=31935

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.