4
تراکتور _ آلومینیوم؛

برادرکشی در تبریز

  • کد خبر : 32028
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
برادرکشی در تبریز
دو تیم تراکتور و آلومینیوم در چارچوب هفته هشتم بیست و یکمین دوره لیگ برتر فردا یکشنبه از ساعت ۱۵ در تبریز به مصاف هم خواهند رفت.

سرویس ورزشی تبریزمن؛ تراکتور در حالی در این دیدار میزبان حریف اراکی خواهد بود که شاگردان خطیبی با ۱۳ امتیاز ۶ پله بالاتر از قرمزهای آذربایجان در رتبه چهارم جدول جای دارند.

دروازه تراکتور بزرگترین چالش پیش روی سولدو

با تمام مشکلاتی که سولدو در تیم خود میبیند اما به جرات میتوان گفت خط دروازه تراکتور در مصاف های آتی این تیم بزرگترین چالش پیش روی مربی کروات خواهد بود جایی که اخباری بهترین دروازبان لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ که در ماه های اخیر به عنوان یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تراکتور در مستطیل سبز ایفای نقش کرده بود بعد از مدت ها حفاظت از قفس توری تراکتور بخاطر مصدومیت قادر به همراهی این تیم نخواهد بود تا این وظیفه به ناصر سالاری سپرده شود.

خطیبی با بهترین خط دفاعی و بدون باخت به تبریز می آید

دشواری کار برای تراکتوری ها زمانی عیان تر میشود که مشخص شود شاگردان خطیبی با ۳ برد، ۴ مساوی و بدون باخت درحالی که تنها با یک گل خورده به همراه سپاهان عنوان بهترین خط دفاعی لیگ تا پایان هفته هفتم را کنار نام خود میبینند رو در روی تراکتور قرار می گیرند، تراکتوری که در هفته های گذشته بصورت نوبتی مهاجمینش را بخاطر مصدومیت در اختیار نداشته است.

برادر کشی در تبریز

دوئل برادران خطیبی یکی دیگر از جذابیت های این دیدار میتواند باشد حسین و رسول که سال ها درکنار یک دیگر تیم های مختلف را هدایت کرده اند حالا یکی در قامت سرمربی نماینده اراک و یکی به عنوان کمک مربی نماینده آذربایجان می بایست رو در روی هم قرار بگیرند که البته با شناختی که حسین خطیبی از رسول دارد میتواند کار را برای وی سخت تر کند.

روز انتقام فرا رسید؛ خون بهاء

سرمربی تیم آلومینیوم که فصل گذشته با جدایی از این تیم هدایت تراکتور را برعهده گرفته بود حالا در شرایطی که با نتایج ضعیف و جدایی از قرمزهای آذربایجان دوباره به آلومینیوم بازگشته است بدون شک با نگاهی ویژه و البته انتقامی به مصاف با تیم زادگاهش خواهد آمد، از طرفی این بازی برای شاگردان سولدو نیز جنبه انتقامی خواهد داشت چرا که قرمزهای آذربایجان در سه دیدار گذشته خود در لیگ برتر و جام حذفی دو مصاف را که با حذف از جام حذفی همراه بوده است به حرف اراکی واگذار کرده و یک جدال را برنده از زمین خارج شده اند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=32028

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.