5

شهردار بناب معرفی شد

  • کد خبر : 32011
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۵۴
شهردار بناب معرفی شد
«فرید پناهی قدیم» در آیینی با حضور جمعی از مقام‌های شهرستانی به عنوان شهردار جدید بناب معرفی شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، پناهی دارای مدرک کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری از دانشگاه شهید بهشتی تهران و دکترای همان رشته از دانشگاه تبریز بوده و پیش از این مسئولیت ها و سوابق مختلفی در شهرداری تبریز و شرکت عمران شهر جدید سهندعهده دار بوده است.

جانشین معاون شهرسازی و معماری شهرداری تبریز،  معاون شهرسازی شهردار منطقه پنج تبریز، معاون برنامه ریزی و پژوهش شهرداری تبریز، مدیر عامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز،  رییس هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید سهند،  مدیر مرکز مطالعات شهرداری تبریز و ریاست گروه تخصصی شهرسازی نظام مهندسی آذربایجان شرقی از جمله سوابق اجرایی شهردار جدید شهر بناب است.

فرماندار: مردم بناب با شهرداری قهرند

فرماندار بناب در آیین معرفی شهرداری جدید بناب گفت: مردم بناب با شهرداری قهر کرده‌اند و اگر می‌خواهیم شهر و شهرداری به روال قبلی خود برگردد، باید به سمت مردم برگردیم؛ آن هم نه در شعار بلکه باید در عمل آن را اثبات کنیم.

شهریار فتحی، بناب را به یک شهر جنگ‌زده تشبیه و اظهار داشت: انتصاب ۶ شهردار و سرپرست شهرداری در طول چهار سال نتیجه‌اش این می‌شود که الان شاهد آن هستیم.

وی تأکید کرد: باید اصلاح را از خودمان شروع کنیم و تا زمانی که خودمان را اصلاح نکرده‌ایم، نباید از مردم انتظار پرداخت عوارض و همکاری را داشت.

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاران و برج‌سازان بزرگ این شهرستان در سال‌های اخیر به دیگر شهرها کوچ کرده‌اند، گفت: متأسفانه کاغذ بازی اداری باعث مهاجرت سرمایه‌گذاران زیادی از بناب شده است.

فتحی اضافه کرد: مردم از حرف زدن خسته شده‌اند و باید با عملگ رایی آنان را با شهرداری آشتی دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بناب نیز در این آیین گفت: بزرگترین نیاز و مطالبه جدی شهروندان بنابی آسفالت است.

علی پورجعفر با بیان اینکه با جذب سرمایه‌گذار، شهر به سمت توسعه و پیشرفت می‌رود؛ افزود: اداره شهرداری‌ها به‌صورت خودگردان است و برخی شهرهای کم برخوردار نمی‌توانند به جهت مشکلات مالی شهرداری را اداره کنند و در پرداخت حقوق پرسنل خود نیز دچار مشکل هستند.

وی همچنین با بیان اینکه برخی از شهرداری‌ها برای تأمین حقوق پرسنل و اداره شهرداری مجبور می‌شوند تراکم فروشی کنند، تأکید کرد: اصلاح قوانین شهرداری ضروری است.

پورجعفر در ادامه سخنان خود اظهار امیدواری کرد که با آغاز به کار شهردار جدید بتوان در راستای حل مشکلات شهری بناب گام برداشت.

اعضای شورای شهر بناب پس از کش و قوس طولانی، بیستم آبان امسال فرید پناهی را با پنج رأی به عنوان شهردار این شهر انتخاب کرده بودند.

شورای اسلامی شهر بناب دارای هفت عضو اصلی و ۲ عضو علی البدل است.

شهر بناب با جمعیتی حدود ۱۲۰ هزار نفر در ۱۱۰ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان‌شرقی و در جنوب این استان واقع شده و شهرداری این شهر دارای ۴۸۰ نفر پرسنل بوده و درجه آن هشت است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=32011

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.