2
توسط سپاه ناحیه امامت تبریز انجام شد

توزیع هزار بسته معیشتی دیگر در قالب هجدهمین مرحله کمک‌های مؤمنانه

  • کد خبر : 32269
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵
توزیع هزار بسته معیشتی دیگر در قالب هجدهمین مرحله کمک‌های مؤمنانه
هزار بسته معیشتی دیگر ، توسط سپاه ناحیه امامت تبریز و در قالب کمک‌های مؤمنانه به خانواده‌های کم‌بضاعت و آسيب ديده از بيماري منحوس کرونا، توزیع شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز در این مراسم که در مسجد جامع حضرت امام خمینی(ره) محله آخماقیه برگزار شد، ضمن تقدیر از مردم، خیرین ولایت مدار، بسیجیان و هیئت امناء مساجد در راستای تهیه بسته‌های معیشتی گفت: سپاه ناحیه امامت تبریز، از اولین روزهای شروع رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در لبیک‌گویی به فرامین مقام معظم رهبری تا کنون، هجده مرحله کمک مؤمنانه برگزار و دهها هزار بسته معیشتی، بهداشتی، لوازم التحریر و گوشت گرم، به خانواده‌های نیازمند شناسائی شده، توزیع کرده است.
سرهنگ پاسدار حسین پوراسماعیل افزود: در مرحله هجدهم هم، بیش از هزار بسته معیشتی، به ارزش هر بسته حدود ۵۰۰ هزار تومان و ۶۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نیازمند اهداء شد.
وی نقش حرکت‌ها و مشارکت‌های مردمی در حل مشکلات را یک امر مهم و تأثیرگذار عنوان کرد و گفت: سابقه نشان داده است که هر وقت مردم پای کار آمده و در مسائل اجتماعی در کنار و همراه با نهادهای حاکمیتی بوده‌اند، نتیجه مطلوب حاصل شده است.
معاون اجرائی سپاه عاشورا نیز در این مراسم اظهار داشت: مردم، صاحبان اصلی انقلاب اسلامی ایران هستند و به همین خاطر، خدمت به مردم در این انقلاب، مثل عبادت برای خدا است.
سرهنگ پاسدار کاظم قلعه با بیان اینکه مردم ایران هم همواره در همه بزنگاه‌ها و بحران‌ها، حامی و پشتیبان انقلاب بوده اند، گفت: در دوران همه گیری کرونا که از لحاظ اقتصادی، فشار و سختی هایی متوجه نظام بود، باز خود مردم در کنار مسئولین و خادمین ملت، با انفاق و از خودگذشتگی، رزمایش کمک مؤمنانه را برگزار کردند.
وی افزود: دین مبین اسلام و پیامبر اکرم(ص) خود مروج و الگوی اصلی انفاق بوده‌اند و به همین خاطر است که پیروان آنها، از جان و مال خود برای کمک به همنوعانشان دریغ نمی‌کنند.
فرمانده پایگاه مقاومت مسجد امیرالمؤمنین آخمقیه هم در ادامه مراسم با اشاره به تلاش‌های بی منت بسیجیان و فرمانده ولایتمدار سپاه ناحیه امامت تبریز، در مواقع سخت و بحرانی گفت: بسیج و سپاه، خدمت‌رسانی بدون وقفه و بدون چشمداشت در بحران‌ها و سختی‌ها را وظیفه ذاتی خود می‌داند.
رضا زباندار گفت: با مشارکت مردم و خیرین این منطقه، تاکنون بیش از چندین مرحله کمک‌های مؤمنانه در این مسجد برگزار شده است که در این مرحله هم علاوه بر هزار بسته معیشتی، ۶۰۰ پک آموزشی از قبیل کیف، دفتر و لوازم التحریر هم، با هزینه کرد یک میلیارد ریال به دانش‌آموزان نیازمند اهداء خواهد شد.
پس از اتمام مراسم، توزیع بسته‌ها با حضور مسئولین محلی و خانواده های معظم شهدای مدافعان حرم شهیدان جوانی و زوار جنت، انجام شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=32269

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.