5

راهکارهای رفع و تسهیل موانع تولید واحدهای تولیدی ارس بررسی شد

  • کد خبر : 32228
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
راهکارهای رفع و تسهیل موانع تولید واحدهای تولیدی ارس بررسی شد
در نشست مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد ارس با معاونین گمرک جلفا موانع واحدهای تولیدی و راهکارهای رفع و تسهیل این موانع بررسی شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس در این نشست که تعدادی از نمایندگان واحدهای تولیدی نیز حضور داشتند، در خصوص راهکارهای تسریع در ترخیص کالاهای تولیدی در ارس گفت‌وگو شد.

تعیین تکلیف اقلام تولیدی مازاد بر میزان تعیین شده در کمیسیون ارزش افزوده، به روز نمودن و یا تعویض ماشین آلات خط تولید و همچنین تفکیک فرایند ارائه خدمات به بخش تجاری و تولیدی، از دیگر موارد مهمی بود که در این نشست مطرح شد و مقرر شد موضوع در “کمیته رفع موانع تولید” مطرح و تمهیدات لازم در نظر گرفته شود تا در روند تولید، خللی ایجاد نگردد.

همچنین کاهش هزینه‌های باسکول واحدهای تولیدی، راه اندازی سامانه صدور احکام برای واحدهای تولیدی از دیگر موارد مطرح شده از سوی تعداد کثیری از واحدهای تولیدی بود که در این خصوص گمرک جلفا مکلف شد تا این دو موضوع را با معاونت توسعه مدیریت و دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات گمرک ایران مکاتبه نموده و روند ترخیص کالاهای واحدهای تولیدی، تسریع گردد.

لازم به توضیح است با عنایت به نامگذاری سال ۱۴۰۰ با عنوان “تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها”، کارگروهی با همین عنوان در سازمان منطقه آزاد ارس و متشکل از معاونین و مدیران این سازمان و برخی روسای ادارات و ارگان‌ها تشکیل گردیده تا ضمن بررسی موارد، جهت رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی، تعامل و همفکری شود.

این نشست با میزبانی گمرک جلفا و در سالن آموزش این گمرک، با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار گردید.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=32228

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.