3
پیرو گزارشات رسانه‌ای صورت گرفت؛

خلع ید زمین‌خواران از اراضی ارم

  • کد خبر : 32266
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
خلع ید زمین‌خواران از اراضی ارم
بدنبال گزارشات رسانه‌ای از قلع و قمع ۵۰۰ اصله درخت برای تصاحب ۵ هکتار از اراضی ملی شهرک ارم، دستگاه قضایی موضوع را بررسی و حکم به خلع ید زمین‌خواران داد.

به گزارش اژانس خبری تبریزمن، ظهر امروز با حکم قضایی و در حضور نمایندگان ارگان های مسئول، این قطعه زمین به مسکن و شهرسازی بازگردانده شد.

تابستان گذشته بود که گروهی از زمین خواران شناخته شده(!) بدون ترس از تبعات قانونی و با هدف تصرف اراضی ملی، نسبت به قلع و قمع ۵۶۰ اصله درخت که توسط شهرداری کاشته شده بود اقدام کردند!

این رویداد با واکنش شدید افکار عمومی روبرو شده و پای دادستان، نمایندگان مجلس، مسکن و شهرسازی و شهرداری تبریز را به ماجرا کشید و درپی استعلام دادگستری، اداره کل مسکن و شهرسازی طی نامه ای رسما تاکید کرد که قطعه زمین مذکور جزو اراضی ملی بوده و سند آن به شماره ۱۲۸۷۶ به نام دولت جمهوری اسلامی ایران است.

در آن ایام اقدامات قانونی برای خلع ید زمین خواران آغاز شد اما این افراد بدون ترس از ارگان‌های مختلف، اخیرا با استقرار کیوسک نگهبانی قصد داشتند نسبت به حصارکشی اراضی فوق اقدام نمایند!

اهالی شهرک ارم با حضور در محل، از اقدامات قضایی و بازگشت اراضی یاد شده استقبال کردند.

براساس اعلام منابع محلی، ارزش این قطعه زمین ۱۰۰۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود… رقمی که می تواند ریشه یک فساد بزرگ در این کلانشهر باشد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=32266

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.