13
همزمان با روز دانشجو اعلام شد؛

خبر خوش مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی برای نخبگان روستایی

  • کد خبر : 32355
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
خبر خوش مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی برای نخبگان روستایی
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی گفت: در راستای تاکید مقام معظم رهبری در خصوص حمایت مجموعه حکمرانی کشور از نخبگان علمی، رتبه‌های برتر کنکور کارشناسی ۱۴۰۰ عضو خانواده صندو،ق تحت حمایت مالی قرار می‌گیرند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، بیت‌اله برقراری همزمان با روز دانشجو با اعلام خبر فوق اظهار داشت: بنا بر تاکیدات مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان‌، مبنی بر مسئولیت دستگاه‌های اجرایی در برابر نخبگان علمی و لزوم حمایت از این عزیزان با هدف تقویت توان و بنیه علمی کشور برای رفع مسائلی چون بحران آب و مهاجرت روستاییان و خالی شدن روستاها از سکنه و… بنا داریم در صندوق به طور ویژه به بحث حمایت از نخبگان روستایی ورود کنیم.
وی تاکید کرد: عضویت پدر، مادر یا شخص دانشجو در صندوق بیمه اجتماعی از شروط اولیه بهره‌مندی از طرح بورسیه تحصیلی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر است و براساس آن مشمولان می‌توانند طی دوران تحصیل خود در مقطع کارشناسی از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی افزود: مشمولان جهت بهره‌مندی از این طرح می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق ثبت نام و مدارک اولیه خود را ارائه دهند.
برقراری گفت: برای اجرای این طرح که خوشبختانه در روزهای اخیر مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته، رفع دغدغه‌های خانوارهای روستایی نیز مورد توجه قرار گرفته است، چرا که بر اساس مطالعات صورت گرفته در صندوق که با همکاری مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) صورت گرفت و براساس آن مشخص شد موضوع حمایت مالی از تحصیل فرزندان یکی از دغدغه‌های اصلی این عزیزان به شمار می‌رود.
بیمه شدگان گرامی که مشمول بهره‌مندی از این طرح هستند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.roostaa.ir و بخش بورسیه تحصیلی مراجعه کنند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=32355

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.