5
نصیرزاده مدعی شد؛

احتمال حضور قوچان نژاد در تراکتور

  • کد خبر : 32358
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۱۹
احتمال حضور قوچان نژاد در تراکتور
عضو هیات مدیره باشگاه تراکتور اعلام کرد که یک مربی بدنساز خارجی بزودی به کادرفنی این تیم اضافه خواهد شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، هوشنگ نصیرزاده از اضافه شدن مربی بدنساز خارجی به کادرفنی تیم تراکتور خبر داده و اظهار داشت: یک مربی بدنساز خارجی در راه تراکتور است. تقریباً تمام کارهای حضور این مربی انجام شده و او بزودی برای پیوستن به تراکتور راهی تبریز خواهد شد.

وی در مورد رضا قوچان‌نژاد که اعلام کرده است در ایران به فوتبال خود ادامه خواهد داد و آیا تراکتور برنامه‌ای برای جذب این بازیکن دارد یا خیر، اعلام کرد: قوچان‌نژاد اکنون بازیکن آزاد است ولی هیچ تیم ایرانی برای جذب او ابراز تمایل نکرده است. با این حال، قرار شده تا آقای سولدو فیلم بازی‌های قوچان‌نژاد را تماشا کنند و نظر خود را درباره جذب این بازیکن اعلام کنند.

عضو هیات مدیره باشگاه تراکتور راجع به اخباری که در فضای مجازی درباره کمک شرکت مس به تراکتور مطرح شده است، گفت: نمایندگان آذربایجان پیگیر اسپانسری شرکت مس در تراکتور هستند و قرار شده است تا ظرف یک هفته آینده کارگروهی برای بررسی این کار تشکیل شود. نکته جالب این است که این موضوع اعتراض کرمانی‌ها را به دنبال داشته است.

نصیرزاده تأکید کرد: البته عدد ۳۰۰ میلیاردی که در شبکه‌های اجتماعی اعلام شده صحت ندارد. قرار شده مس در قبال مسئولیت‌های اجتماعی خود مبلغی را به تراکتور کمک کند اما این عدد خیلی پایین‌تر از رقمی‌است که بیان می‌شود.

وی در واکنش به حضور حسین پورحمیدی در تیم آلومینیوم با وجود معاوضه این بازیکن با سعید مهری مدعی شد: پورحمیدی تحت قرارداد با باشگاه تراکتور است و درحال حاضر به عنوان بازیکن قرضی در تیم آلومینیوم اراک بازی می‌کند.

عضو هیات مدیره باشگاه تراکتور در این گفت‌وگو از تقویت تیم که مطالبه هواداران است، به عنوان برنامه اصلی این باشگاه اعلام و عنوان کرد که این کار با نظر سرمربی تیم انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=32358

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.