10

ورود ورزشکاران افتخار آفرین استان به تبریز

  • کد خبر : 32400
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
ورود ورزشکاران افتخار آفرین استان به تبریز
ورزشکاران افتخارآفرین آذربایجان‌شرقی در مسابقات پارآسیایی جوانان بحرین ۲۰۲۱ با استقبال مسئولان ورزش استان وارد تبریز شدند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، آئین استقبال از ورزشکاران افتخارآفرین آذربایجان‌شرقی در مسابقات پاراآسیایی جوانان بحرین ۲۰۲۱ با حضور ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان، خسرو سلیمی‌نیا رئیس هیات نابینایان و کم بینایان استان، خانواده ورزشکاران و جامعه ورزش استان صبح امروز (چهارشنبه) در فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز برگزار شد.

در این استقبال ابراهیم فیروزی معاون ورزشی اداره کل، لیلا جاویدان معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل و حبیب مقصودی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز نیز حضور داشتند.

مهدی معصومی، علی بالش‌زاده، محمد هادی، لیلا فیضی به همراه سعید سلیمی‌نیا مربی و دونده همراه ورزشکاران نابینای استان آذربایجان‌شرقی در مسابقات پاراآسیایی جوانان ۲۰۲۱ بحرین بودند که موفق به کسب یک مدال طلا، ۴ نقره و یک برنز در این مسابقات شدند.

مهدی معصومی‌به همراه سعید سلیمی‌نیا مربی و دونده همراه در ماده ۸۰۰ متر مدال طلا، محمد هادی در ۴۰۰ و ۸۰۰ متر مدال نقره، علی بالش‌زاده در ۴۰۰ متر مدال برنز و لیلا فیضی نیز در ماده ۴۰۰ متر مدال نقره این مسابقات را کسب کردند.
لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=32400

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.