4
مس رفسنجان _ تراکتور؛

بکش تا زنده بمانی

  • کد خبر : 32443
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸
بکش تا زنده بمانی
از هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور شاگردان سولدو از ساعت ۱۵ فردا (جمعه) میهمان مس رفسنجان خواهند بود، دیداری که سه امتیازش برای تراکتور بسیار حائز اهمیت است.

سرویس ورزشی تبریزمن؛ تراکتور در حالی مقابل مس رفسنجان وارد میدان خواهد شد که هفته هشتم لیگ بیست و یکم بعد از سه هفته کلین شیت با سرمربی جدید در نهایت مقابل نماینده اراک بازی را با نتیجه دو بر صفر واگذار کرد تا روند امتیازگیری خود را قطع شده بداند.

سرمربی کروات که تیمش فاصله چندانی با منطقه سقوط ندارد به نظر میرسد با وجود در اختیار نداشتن بازیکنانی چون اخباری، بابایی، ثاقبی و رضا دهقانی، در شرایطی که در بازی گذشته تدابیر دفاعیش نیز ناکام مانده حالا باید از لاک دفاعی بیرون آمده و تنها با تفکر کسب سه امتیاز مقابل نماینده رفسنجان به میدان برود چرا که هر نتیجه ای به غیر از برد میتوان قرمز های آذربایجان را نزدیک تر به خطر سقوط وارد بحران سختی کند.

در طرف دیگر میدان رفسنجانی ها خواهند بود که با بهرمندی از چهار تراکتوری سابق به نام های مهدی کیانی میثم تیموری، قائم اسلامی خواه و داود نوشی صوفیانی به دنبال این خواهد بود که با برد مقابل نماینده آذربایجان جایگاه خود را که هم اکنون رتبه پنجم میباشد، بهبود ببخشند.

ناصر سالاری تنها تراکتوری فعلی خواهد بود که مقابل تیم سابق خود مس رفسنجان به میدان میرود سالاری که بخاطر مصدومیت اخباری این فرصت را دارد تا به عنوان دروازبان اول وارد میدان شود در مواجهه با تیم سابق خود انگیزه دو‌چندانی خواهد داشت تا شایستگی های خود را به اثبات برساند .

ناگفته نماند دو تیم مس رفسنجان و تراکتور دوبار به مصاف هم رفته اند که یک مساوی و یک برد برای تراکتور به ثبت رسیده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=32443

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.