5
یک سال از حادثه متروی تبریز گذشت

موضوع محرمانه با مردم نداریم!

  • کد خبر : 32497
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
موضوع محرمانه با مردم نداریم!
رئیس کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه ما با مردم موضوع محرمانه نداریم،گفت: هر مشکلی است باید با خود مردم در میان بگذاریم تا آنها نیز در حل موضوع یاری رسانند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، روح الله دهقان‌نژاد امروز در جلسه‌ کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی با تاکید بر رفع و حل مشکل فاز سه خط یک مترو اظهار کرد: تقریبا یکسال از حادثه‌ مترو می‌گذرد اما کاری برای حل مساله صورت نگرفته است، مسیر سانحه دیده باید در کمترین زمان به خط خدمت رسانی باز گردد.

رئیس کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: مسیری که به گفته مدیران در دو ساعت می‌شد به خط برگردد، چرا تاکنون کاری انجام نشده است؟

وی گفت: با بازشدن مدارس، افزایش حجم مسافرت‌های درون‌شهری و همچنین تراکم جمعیتی در مسیر حادثه مترو ضروری است که سازمان قطار شهری و بهره برداری نسبت به حل مشکل اقدام کنند.

دهقان‌نژاد افزود: در بحث تعطیلی خدمات قطار شهری به دلیل مشکل بیمه اقدام به تعطیلی کار خوبی بود اما نحوه اطلاع رسانی و دلیل اعلام شده صادقانه و شفاف نبود.

وی با بیان اینکه ما با مردم موضوع محرمانه نداریم، ادامه داد: هر مشکلی است باید با خود مردم در میان بگذاریم تا آنها نیز در حل موضوع یاری رسانند.

دهقان‌نژاد تاکید کرد: حداقل‌ترین کار و خدمت ما این است که با مردم صادق و شفاف برخورد کنیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=32497

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.