4
مدیرعامل موسسه تسکین خبر داد:

آغاز کمپین مردمی یلدا ویژه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز

  • کد خبر : 32561
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
آغاز کمپین مردمی یلدا ویژه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز
مدیرعامل موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز (تسکین) از آغاز کمپین مردمی یلدا ویژه حمایت از کودکان سرطانی از امروز به مدت ده روز خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، جواد میلانی در نشست خبری خود با رسانه‌ها با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: موسسه تسکین در سال ۱۳۹۳ به عنوان یک موسسه تخصصی فعال در حوزه حمایت از کودکان سرطانی ثبت و آغاز به فعالیت نموده است.

وی افزود: موسسه تسکین تا سال ۹۸، بیشترین اهتمام خود را صرف تجهیز بخش خون و آنکولوژی بیمارستان کودکان تبریز نمود و سپس ارتقای این بخش در اولویت موسسه قرار گرفت.

وی ادامه داد: تلاش‌های موسسه تسکین در ارتقای بخش خون و انکولوژی و رفع عفونت از این بخش نتیجه داد و تعداد کودکان سرطانی فوتی بخش خون و آنکولوژی بیمارستان کودکان از ۱۳ مورد در سال ۹۷ به یک فوتی در سال ۹۸ کاهش یافت و این موسسه مورد تقدیر قرار گرفت.

میلانی، ایجاد و تجهیز آشپزخانه، اتاق بازی کودکان و پارتیشن‌بندی هودهای بخش خون کودکان جهت جلوگیری از نشت گازها را از دیگر اقدامات موسسه تسکین برشمرد و خاطرنشان کرد: این موسسه از مردادماه ۹۸ اولویت خود را به سمت تامین هزینه‌های درمانی کودکان سرطانی تغییر داد و در این زمینه با موسسه محک وارد همکاری شد.

مدیرعامل موسسه تسکین با بیان اینکه براساس توافق انجام گرفته با موسسه محک، این موسسه در اولین سال همکاری ۱۵ درصد، در سال ۹۹، ۳۰ درصد و در سالجاری ۴۵ درصد هزینه‌های درمانی کودکان سرطانی را تامین کرده، گفت: این میزان سال آینده به ۶۰ درصد و در سال‌های آتی به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.

وی اضافه کرد: در طول سال‌های ۹۸ و ۹۹ در مجموع ۸۵۵ کودک سرطانی مورد حمایت موسسه تسکین قرار گرفته‌اند که ۱۱۷ نفر آنها قطع درمان و به حیات بازگشته‌اند.

میلانی با اشاره به افزایش بیش از اندازه هزینه‌های درمانی و دارویی بیماران سرطانی در ۶ ماه اخیر، خواستار حمایت بیش از پیش شهروندان، صنعتگران، تولیدکنندگان و تجار در تامین هزینه‌های درمانی کودکان سرطانی شد.

رامین اکبری مدیر کمپین مردمی یلدا نیز طی سخنانی گفت: این کمپین با هدف معرفی موسسه تسکین و جمع‌آوری کمک‌های مالی برای تامین هزینه‌های درمانی و دارویی کودکان سرطانی از امروز بیست و یکم تا پایان آذرماه با همراهی کارآفرینان فعال و سایر نهادها و ارگان‌های استانی برگزار می‌شود.

وی افزود: این کمپین در دو قالب جمع‌آوری مستقیم کمک‌های مالی از فعالین صنعتی و تولیدی و نیز جمع‌آوری کمک‌های مردمی با معرفی شماره حساب (۸۸۶۱۲۲۰۶۷۴) و شماره کارت (۶۱۰۴-۳۳۷۸-۱۱۴۴-۳۱۲۴) بانک ملت به نام موسسه تسکین انجام می‌گیرد.

اکبری در خاتمه خاطرنشان کرد: دهم دی ماه با برگزاری مراسمی از شهروندان و فعالان اقتصادی که در کمپین یلدا در کنار موسسه تسکین بوده‌اند، تجلیل خواهد شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=32561

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.