12
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در آذربایجان‌شرقی خبر داد:

پرداخت ۷۳۹۷ فقره تسهیلات بدون ضامن در آذربایجان‌شرقی/ مهر ایران، بهترین بانک برای دریافت تسهیلات ارزان‌قیمت

  • کد خبر : 32610
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰
پرداخت ۷۳۹۷ فقره تسهیلات بدون ضامن در آذربایجان‌شرقی/ مهر ایران، بهترین بانک برای دریافت تسهیلات ارزان‌قیمت
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در آذربایجان‌شرقی از پرداخت ۷ هزار و ۳۹۷ فقره تسهیلات بدون ضامن در استان خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، سیدرضا منافی‌آذر قبل از ظهر امروز در نشست خبری خود به مناسبت پانزدهمین سال تاسیس بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: دنیای، دنیای دیجیتال است و بانک مهر ایران، همگام با بانکداری بین‌الملل حرکت می‌کند.
وی با بیان اینکه بانک قرص‌الحسنه مهر ایران رقیب هیچ بانکی نیست، افزود: ما در کنار بقیه بانک‌ها هستیم تا سبد محصولات درخواستی مردم را تکمیل کنیم.
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در آذربایجان‌شرقی با اعلام اینکه فعالیت‌های این بانک کاملا در چارچوب بانکداری اسلامی و بدون ربا است، خاطرنشان ساخت: در شرایط و وضعیت فعلی، مهر ایران، بهترین بانک برای دریافت تسهیلات ارزان قیمت است.
منافی‌آذر با بیان اینکه در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران چیزی به نام کاغذ وجود ندارد، گفت: بایگانی سنتی در این بانک جایی ندارد و در روند بازگشایی حساب و پرداخت تسهیلات هیچگونه کپی کاغذی اخذ نمی‌شود و کلیه قراردادها و امضاها بصورت الکترونیکی انجام می‌گیرد.
وی از آغاز پرداخت تسهیلات بدون ضامن تا سقف ۵۰ میلیون تومان در بانک مهر ایران از سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: تاکنون ۷ هزار و ۳۹۷ فقره تسهیلات بدون ضامن در استان پرداخت شده و آذربایجان‌شرقی دومین استان موفق کشور در پرداخت تسهیلات بدون ضامن می‌باشد.
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه منابع بانک در استان به بیش از ۲۴ هزار میلیارد ریال رسیده است، گفت: هرچند منابع بانک در استان در ۷ ماهه اول سال رشد ۴۶ درصدی داشته، اما انتظار از استان آذربایجان‌شرقی بیشتر از این است و فاصله زیادی با استان‌های همطراز مانند اصفهان داریم.
منافی‌آذر در خاتمه سخنانش با بیان اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از ابتدای سال تاکنون برای ۳۶ هزار نفر در آذربایجان‌شرقی تسهیلات پرداخت کرده، افزود: پرداخت بیش از ۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات خرد و قرض‌الحسنه در طول ۸ ماه کاری ارزشمند است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=32610

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.