6
در مراسم روز ملی صادرات؛

ارس تارلا امیر در لیست برترین های صادراتی کشور

  • کد خبر : 32658
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
ارس تارلا امیر در لیست برترین های صادراتی کشور
در بیست و پنجمین همایش روز ملی صادرات از شرکت ارس تارلا امیر بهمراه 5 واحد تولیدی دیگر از آذربایجان شرقی در لیست برترین های صادراتی قرار گرفته و به عنوان صادرکننده ملی کشور تجلیل شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، در این مراسم که با حضور معاون اول و معاونین اقتصادی و علمی، فناوری رئیس‌جمهور و وزیر صمت و صادرکنندگان برگزیده در مرکز نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد. برای شناسایی صادرکنندگان ممتاز و برتر پرونده حدود ۵۰۰ صادرکننده بررسی شده و از این تعداد، ۲ صادرکننده به مدال افتخار صادرات دست یافته و ۷ صادرکننده به عنوان صادرکننده ممتاز و ۳۷ صادرکننده به عنوان صادرکننده ملی انتخاب و معرفی شدند.

در این رویداد ملی که به مناسبت روز ملی صادرات برگزار شد مدال افتخار صادرات به گروه صنعتی نجاتی آناتا اعطا و از شرکت تراکتورسازی ایران بعنوان صادرکننده ممتاز، گروه صنعتی آیدین، صنایع رنگ اطلس فام سهند، سهندجام تبریز و ارس تارلا امیر به عنوان صادر کنندگان ملی با اهدای لوح تجلیل شد.

مجتمع گلخانه ای ارس تارلا امیر، بزرگترین مجتمع گلخانه ای خاورمیانه در منطقه آزاد ارس با سرمایه گذاری ریالی هزار و هفتصد میلیارد ریال و بیش از ۷۰ میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی و مساحت ۸۰ هکتار، سالانه ظرفیت تولید بیش از ۲۴ هزار و ۲۰۰ تن انواع صیفی جات گلخانه ای به روش هیدورپونیک را دارد و در کنار آن برای ۶۵۰ نفر بطور مستقیم شغل ایجاد کرده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=32658

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.