3
ساخت و ساز کنندگان غیر مجاز در خیابان طالقانی؛

٢ مامور تخلفات ساختمانى و ١ شهروند را مورد ضرب و شتم قرار دادند

  • کد خبر : 32633
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
٢ مامور تخلفات ساختمانى و ١ شهروند را مورد ضرب و شتم قرار دادند
دو تن از ماموران جلوگیری از تخلفات ساختمانی معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه ۳ تبریز که برای ممانعت از تخلف در محل ساخت و ساز غیر مجاز در خیابان طالقانی حضور یافته بودند، مورد ضرب و شتم قرار گرفته و در اثر سنگ پرانى ساخت و ساز کنندگان یک پیرمرد نیز از ناحیه سر آسیب دید.

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه ۳ تبریز؛ در پی گزارش ٢ باره سامانه رسیدگی به شکایات مردمی ۱۳۷ شهرداری تبریز مبنى بر گزارش و شکایت شهروندان اهالی خیابان طالقانی در خصوص ساخت و ساز غیر مجاز در یک ملک مسکونی دو تن از ماموران جلوگیری از تخلفات ساختمانی معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه ۳ برای جلوگیری از تخلف در محل حضور یافته بودند، شدیدا از سوی ساخت‌ و ساز کنندگان مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

در تخلف آشکار افراد خاطی و متخلف در ادامه ضرب و شتم خود یکی از ماموران جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز منطقه را گروگان گرفته و همچنین بی سیم و موبایل وى را برای ممانعت از تماس با همکارانش می گیرند که در نهایت با وساطت ماموران شهرداری فرد آزاد شده و بی سیم و موبایل تحویل گرفته می شود.

در ادامه درگیری افراد خاطی ساخت و ساز کننده برای دور کردن ماموران از صحنه ، اقدام به سنگ پرانی می کنند که در نتیجه این اقدام مجرمانه، غیرقانونی و غیر انسانی، یک پیرمرد بر اثر اصابت سنگ از ناحیه سر مجروح می شود.

ماموران شهرداری برای اینکه به ساخت و ساز کنندگان از موقعیت بوجود آمده فرصت سوء استفاده ندهند از درگیرى پرهیز می نمایند ولى متخلفین با صحنه سازى و سرپوش گذاشتن به اقدام مجرمانه و غیر قانونی و خلاف خود می خواهند با تشویش اذهان عمومی خود را بی گناه جلوه دهند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=32633

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.