8

مشعل گاز در ۱۲ روستای بستان‌آباد روشن شد

  • کد خبر : 32682
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
مشعل گاز در ۱۲ روستای بستان‌آباد روشن شد
با حضور استاندار، نماینده بستان آباد در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار شهرستان، مدیرعامل و مسؤولین شرکت گاز و جمعی دیگر از مقامات نظامی و انتظامی شهرستان بستان آباد، مشعل گاز در 12 روستای دیگر روشن و آرزوی دیرینه مردم روستاهای منطقه تحقق یافت.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی در آیین افتتاح پروژه گازرسانی به ۱۲ روستای شهرستان بستان آباد که به صورت تجمیعی در محل روستای سیر وسطی برگزار گردید، گفت: امروز شاهد گازرسانی به ۱۶۴ امین روستای شهرستان بستان آباد هستیم که در قالب پروژه گازرسانی به ۱۲ روستا به مدار مصرف گاز طبیعی متصل گردیده است.

سیّدرضا رهنمای توحیدی افزود: هم اکنون ۹۹٫۵ درصد خانوار روستایی شهرستان بستان آباد از گاز بهره مند می باشند که این رقم از متوسط بهره مندی استانی بالاتر است.

وی در تشریح پروژه گازرسانی به ۱۲ روستای بستان آباد ادامه داد: با اتمام گازرسانی به این ۱۲ روستا، ۴۷۱ خانوار جدید در قالب ۱۷۶۴ نفر جمعیت روستایی با اجرای ۶۵ کیلومتر شبکه گازرسانی، از نعمت گاز طبیعی بهره مند گردیده اند.

توحیدی از پروژه‌های جدید گازرسانی روستایی در شهرستان بستان آباد خبر داد و اظهار داشت: به زودی گازرسانی به ۸ روستای دیگر این شهرستان نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی با تأکید بر اینکه گازرسانی در مناطق محروم، از برکات نظام جمهوری اسلامی در توزیع عادلانه رفاه می باشد، تصریح کرد: علی رغم محدودیت های مصارف در راستای تأمین پایدار گاز طبیعی، پروژه های عمرانی و گازرسانی کما فی السابق تداوم داشته تا تعهد شرکت در توزیع عادلانه انرژی گاز در اقصی نقاط استان تحقق یابد.
مدیرعامل شرکت گاز استان در پایان یادآور شد: این شرکت در ادای دین و تعهد خود مبنی بر توزیع عادلانه و پایدار گاز، حداکثر تلاش خود را بکار می بندد و این موضوع اگر با همراهی مردم در مصرف بهینه گاز توام باشد، زمینه ساز گذر از زمستان سرد با گرمای مستمر گاز خواهد بود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=32682

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.