3

اتصال میدان انقلاب به خیابان کوثر شرقی سال آینده کلید می‌خورد

  • کد خبر : 32663
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۵۶
اتصال میدان انقلاب به خیابان کوثر شرقی سال آینده کلید می‌خورد
شهردار تبریز از پیش‌بینی اعتبار ویژه برای پروژه اتصال میدان انقلاب به خیابان کوثر شرقی در بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، عباس رنجبر در بازدید از مناطق بافت حاشیه‌ نشین شهر تبریز اظهار کرد: این دومین بازدید مشترک با همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر تبریز از منطقه حاشیه شهر و بخصوص خیابان ۴۲ متری انقلاب است.

رنجبر افزود: با توجه به طرح‌ هایی که پیش از این در منطقه مطرح شده و نیمه کاره مانده و تکمیل نشده بود، امروز تلاش ما تکمیل طرح‌ های قبلی و همچنین ارائه پیشنهاد برای راهکارهای جدید است.

او با بیان اینکه اعضای شورای شهر نیز در بازدیدی حضوری این طرح‌ ها را مورد بررسی قرار دادند، تصریح کرد: با توجه به اینکه این طرح‌ ها باید در مراجع قانونی به تصویب رسیده و مغایرت‌ های موجود در طرح‌ ها به تصویب برسد، بعد از اینکه اعضای شورا با ما به نتیجه مشترک رسیدند، طرح‌ ها را تکمیل کرده و به کمیسیون‌ های ماده ۵ و سایر مراجع مورد نیاز ارسال خواهیم کرد تا پس از تصویب اجرایی شود.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: برای سال ۱۴۰۱ پیش‌ بینی انجام داده‌ ایم که خیابان انقلاب را از میدان انقلاب به خیابان کوثر شرقی وصل کنیم و فعلا فاز یک آن سال ۱۴۰۱ به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان انجام می‌ یابد و بقیه موارد بعد از تصویب در مراجع ذیصلاح پیگیری خواهد شد.

رنجبر با تاکید بر اینکه برای این موضوع اولویت‌ بندی در نظر گرفته شده است، گفت: اولین اولویت تسهیل عبور و مرور و زندگی شهروندان است و مرحله دوم رفع خطر از زندگی افراد است که برای آن طرح داریم و در قالب لایحه تقدیم شورای شهر خواهد شد.

وی ادامه داد: سومین موضوع تامین فضاهای مورد نیاز برای شهروندان است که می‌ توان گفت بعد از این دو مرحله می‌ تواند قابلیت اجرایی پیدا کند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=32663

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.