12
شهردار تبریز:

خانواده مردانی‌آذری افتخار تبریز و آذربایجان است

  • کد خبر : 32715
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۵۷
خانواده مردانی‌آذری افتخار تبریز و آذربایجان است
شهردار تبریز گفت: امروز خانواده مردانی‌ آذری افتخار آذربایجان و تبریز و مردم این منطقه شده است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، عباس رنجبر در حاشیه بازدید از بیمارستان مرحوم زهرا مردانی‌ آذری اظهار کرد: اقداماتی که توسط برادران مردانی‌ آذری در بیمارستان کودکان مرحوم زهرا مردانی‌ آذر صورت گرفته است، حیرت‌ آور است.

وی افزود: نقشی که این بیمارستان در آینده و در توسعه بهداشت و درمان شهر ما ایفا خواهد کرد، قابل تصور نیست و بدیهی است که این نوع اقدامات غیر قابل تجدید بوده و نمی‌ توان عنوانی برای اینها تعیین کرد.

شهردار تبریز تصریح کرد: خانواده مردانی‌ آذری به معنای واقعی کلمه در این شهر ایثار می‌ کنند و وظیفه تمامی مسئولین این است که در قبال این اقدامات، خدمات و هزینه‌ ها، کمک‌ حال آنها باشند.

رنجبر با اشاره به آمادگی شهرداری در جذب خیرین سرمایه‌ گذار برای توسعه شهر نیز اعلام کرد: به دنبال جذب خیرین سرمایه‌ گذار در دیگر بخش‌ های جامعه هستیم و خوشبختانه آقای مردانی‌ آذری در بخش حساس و مهم درمان ورود کرده‌ و مجموعه دیگری را نیز در دست اقدام دارند که شهرداری در مورد بحث‌ های تملک و آزادسازی مسیر اقداماتی را پیش برده است.

وی اضافه کرد: امیدواریم سایر خیرین شهر نیز اعلام آمادگی کرده و در هر بخشی که نیاز است ورود کنند و شهرداری نیز هر آنچه که در توان دارد، به مساعدت و کمک این عزیزان خواهد پرداخت.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=32715

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.