3

عبور عرضی تاسیسات شهری؛ دلیل اصلی آبگرفتگی خیابان راه‌آهن

  • کد خبر : 32771
  • ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲
عبور عرضی تاسیسات شهری؛ دلیل اصلی آبگرفتگی خیابان راه‌آهن
عبور عرضی تاسیسات شهری برق و مخابرات از کانال انتقال آب‌های سطحی و فاضلاب در حدفاصل چهارراه خطیب- میدان راه‌آهن باعث انسداد کانال و آبگرفتگی شدید در مسیر شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، از صبح امروز تصاویر و ویدئوهایی از خروج فاضلاب و آبگرفتگی شدید در حدفاصل چهارراه خطیب و میدان راه‌آهن تبریز در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که انتقاد شهروندان تبریز نسبت به بی‌توجهی متولیان را در پی‌داشته است.

با هدف بررسی دقیق موضوع و پیگیری اقدامات انجام گرفته در راستای رفع آبگرفتگی و بازگشایی مسیر، خبرنگار تبریزمن در محل حادثه حاضر و از نزدیک در جریان تلاش‌های نیروهای خدمات شهری منطقه ۶ تبریز در جهت رفع آبگرفتگی قرار گرفت.

بررسی‌های خبرنگار ما نشان داد؛ آبگرفتگی مربوط به کانال انتقال آب‌های سطحی و فاضلاب بخش عمده‌ای از مناطق محلات جنوب شهر بوده است. الحاق آب‌های سطح ناشی از بارش باران و فاضلاب مناطق بالادست به همدیگر از یکسو و عبور تاسیسات شهری برق و مخابرات بصورت عرضی از داخل کانال در این نقطه از شهر از سوی دیگر باعث تجمع زباله‌ها، انسداد کانال و خروج فاضلاب به سطح خیابان و آبگرفتگی می‌شود. 

هرچند این مشکل با حضور عوامل خدمات شهری و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز و تلاش‌های چندین ساعته آنها برطرف شد، اما برای جلوگیری از اتفاقات بعدی، لازم است شرکت‌های برق و مخابرات نسبت به اصلاح شبکه‌ها و تاسیسات خود اقدام نمایند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=32771

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.