4
شهردار منطقه یک تبریز:

پروژه رمپ آخر خیابان شهیدرجائی میزان توجه به جایگاه توسعه پایدار محلی را افزایش می‌دهد

  • کد خبر : 32793
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
پروژه رمپ آخر خیابان شهیدرجائی میزان توجه به جایگاه توسعه پایدار محلی را افزایش می‌دهد
شهردار منطقه یک تبریز، پروژه رمپ آخر خیابان شهید رجائی به اتوبان پاسداران را در میزان توجه و افزایش جایگاه توسعه پایدار محل محوری را بسیار مهم دانست.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، اکبر پور خردمند در جریان بازدید از آخرین مراحل اجرائی پروژه رمپ آخر خیابان شهید رجائی به اتوبان پاسداران، دستور تسریع در اتمام این پروژه را خواستار شد و اظهار داشت: محله‌ ها، پایه‌ های زندگی ارگانیک شهری به شمار می‌ روند و هستی و حیات اجتماعی شهر را قوام می‌ بخشند.

وی ادامه داد: محله‌ ها در شهرنشینی، تنها مکانی کالبدی و فیزیکی نیستند بلکه ابعادی فرهنگی و اجتماعی دارند که در گذشته این مهم بیشتر مشهود بود اما به مرور زمان شاهد کاهش گزند و آسیب‌ پذیری آن شدیم که می‌ توان به اجرای پروژه‌ های زیرساختی در جهت احیای این مقوله بسیار اثرگذار گام‌ های موثری برداشت.

شهردار منطقه یک تبریز گفت: بر همین اساس پروژه رمپ آخر خیابان شهید رجائی (یوسف‌ آباد) که پس از سال‌ ها بلاتکلیفی هم اکنون در حال اتمام است می‌ تواند در ابعاد فرهنگی، اجتماعی و افزایش میزان توجه به جایگاه توسعه پایدار محلی کمک شایانی نموده و در ابعاد تعلق، همبستگی، هویت، همدلی، همیاری و… نقش سازنده‌ ای ایفا نماید.

شایان ذکر است این پروژه هم اکنون با پیمانکاری سازمان عمران و کارفرمایی شهرداری منطقه یک در آستانه اتمام و بهره‌ برداری می‌ باشد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=32793

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.