4
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی خبر داد:

جریمه یک فروشگاه بزرگ در تبریز به علت عرضه خارج از شبکه مرغ یارانه‌ای

  • کد خبر : 32818
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۳۵
جریمه یک فروشگاه بزرگ در تبریز به علت عرضه خارج از شبکه مرغ یارانه‌ای
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: یک فروشگاه بزرگ عرضه کالا در تبریز به علت عرضه خارج از شبکه مرغ یارانه‌ای به پرداخت ۵۶۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، سید احد یوزباشی، روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بازرسان در بازرسی های گشت مشترک از این فروشگاه متوجه عرضه خارج از شبکه مرغ یخ زده یارانه ای به یکی از کارخانه های معروف سوسیس و کالباس در این شهرستان شدند.

وی اظهار داشت: این مرغ های یخ زده برای حفظ تعادل بازار با اختصاص ارز دولتی، وارد شده و در اختیار فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ قرار گرفته بودند تا در بین شهروندان به قیمت یارانه ای عرضه شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌ شرقی گفت: بازرسان با بررسی بیشتر محل خرید، مقادیر زیادی از این مرغ ها به ارزش ۲۸۰ میلیون ریال را در یکی از کارخانه های معروف سوسیس و کالباس در تبریز کشف کردند.

یوزباشی، ادامه داد: با این بررسی ها و احراز تخلف، پرونده متشکله به یکی از شعب ارجاع و آن شعبه نیز با رسیدگی دقیق فروشگاه مربوطه را به پرداخت جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

وی یادآوری کرد: پس از گزارش بازرسان از کارخانه دریافت کننده مرغ یارانه ای با عنوان تخلف خرید خارج از شبکه، موضوع مورد رسیدگی قرار می گیرد و متخلف به سزای عمل خود خواهد رسید.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=32818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.