2
فرماندار شهرستان عنوان کرد

بناب جزو سه شهرستان برتر آذربایجان‌شرقی در زمینه ایجاد اشتغال و کارآفرینی

  • کد خبر : 32911
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۱۳
بناب جزو سه شهرستان برتر آذربایجان‌شرقی در زمینه ایجاد اشتغال و کارآفرینی
فرماندار بناب گفت: بناب جزو سه شهرستان برتر آذربایجان‌شرقی در زمینه ایجاد اشتغال و کارآفرینی است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن،‌ شهریار فتحی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان با تاکید بر ضرورت جذب تسهیلات و اعتبارات دریافت شده، اظهار کرد: متاسفانه در بعضی مواقع گزارش‌هایی مبنی بر بازگشت اعتبارات از سطح شهرستان داریم که این مسئله به هیچ وجه مورد قبول نیست چراکه برای اخذ تسهیلات اشتغال زایی تلاش‌های بسیاری صورت گرفته و برخورداری از این تسهیلات و ایجاد اشتغال حق جوانان و مردم شهرستان بناب است.

وی از دستگاه‌های متولی ایجاد اشتغال در شهرستان در خواست کرد تا در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی نهایت دقت و توجه را داشته باشند و افرادی که قصد ایجاد اشتغال دارند را شناسایی کنند تا از هدر رفت منابع جلوگیری شود و اشتغال زایی به معنای واقعی تحقق یابد.

به گزارش ایسنا، فرماندار شهرستان بناب با بیان اینکه از ۵۴ میلیارد تومان سهم اعتبارات شهرستان برای ایجاد اشتغال ۳۲ میلیارد تومان جذب شده است، گفت: امیدواریم تا پایان سال ۲۲ میلیارد تومان اعتبار باقی مانده جذب شهرستان شود.

وی با تاکید بر لزوم مهارت آموزی در مراکز فنی حرفه‌ای برای افرادی که جویای کار هستند، گفت: با کسب مهارت‌های لازم برای کسب و کار از تعداد بیکاران کاسته شده و سهم شهرستان بناب از ایجاد اشتغال افزایش خواهد یافت.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=32911

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.