2

ثبت‌نام المپیاد ورزشی جام پرچم در تبریز از مرز پنج هزار نفر گذشت

  • کد خبر : 32916
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۴۵
ثبت‌نام المپیاد ورزشی جام پرچم در تبریز از مرز پنج هزار نفر گذشت
دبیر المپیاد ورزشی جام پرچم گفت: با برگزاری دومین دوره این المپیاد بار دیگر شور و نشاط ورزشی را برای قشر نونهال و نوجوان در کلانشهر تبریز مهیا کردیم.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن،‌ اسماعیل شاهی در خصوص برگزاری المپیاد ورزشی جام پرچم اظهار کرد: دومین دوره این المپیاد در بخش دختران و پسران با شرایط سنی زیر ۱۶ سال (نونهالان و نوجوانان) در حال ثبت نام است که مهلت ثبت نام تا پایان آذر است و در این دوره طبق آخرین آمار از روند ثبت نام تا به امروز بیش از پنج هزار نفر ثبت نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: استقبال از ثبت نام بسیار خوب بوده و احتمالا با توجه به استقبال بی نظیر نونهالان و نوجوانان عزیز شهر احتمال تمدید ثبت نام برای رشته های انفرادی زیاد است.

وی در خصوص هدف برگزاری این المپیاد خاطرنشان کرد: هدف ما از برگزاری دومین دوره المپیاد ورزشی جام پرچم این است که شور و نشاط ورزشی را برای اوقات فراغت نونهالان و نوجوانان عزیزمان مهیا کنیم.

دبیر المپیاد ورزشی جام پرچم افزود: استقبال بسیار خوب این قشر از این المپیاد و بازخورد بسیار عالی که از دوره قبلی داشتیم به ما کمک می‌کند تا در سال‌های آینده این روند را با قدرت و کیفیت بیشتری ادامه بدهیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=32916

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.