1

راه‌اندازی اولین مرکز آموزش جوار کارگاهی در ارس

  • کد خبر : 32984
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱
راه‌اندازی اولین مرکز آموزش جوار کارگاهی در ارس
مدیر اداره کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد ارس از راه‌اندازی اولین مرکز آموزش جوار کارگاهی در یکی از شرکت‌های بزرگ تولیدی پوشاک در این منطقه خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، میرحسین موسوی با اعلام این خبر گفت: در اجرای ماده ۱۱۰ قانون کشور و به منظور ایجاد اشتغال مولد و تامین نیروی انسانی ماهر موردنیاز کارگاه‌ها، این مدیریت با همکاری سازمان فنی وحرفه‌ای و تامین اجتماعی نسبت به ایجاد و راه‌اندازی اولین مرکز آموزش جوار کارگاهی در شرکت نگاران ترک دوخت ارس که یکی از شرکت‌های بزرگ تولیدی در حوزه پوشاک می‌باشد، اقدام نموده است.

موسوی با اشاره به اینکه این مراکز آموزشی با هدف مشارکت واحدهای صنعتی و تولیدی در فعالیت‌های آموزشی و به منظور توانمندسازی نیروها برای اشتغال راه‌اندازی می‌شوند، افزود: در همین راستا برای ۱۰۰ نفر از کارآموزان شرکت‌کننده پس از طی دوره فشرده و کوتاه‌مدت، در همان کارگاه شغل ایجاد خواهد شد.

وی اضافه کرد: براساس مذاکرات انجام گرفته با واحد تولیدی مذکور، کارآموزان با عقد قرارداد یکساله در همان شرکت به کارگیری می‌شوند.

موسوی در پایان با تاکید بر اینکه تا پایان سال حداقل سه مورد از این کارگاه‌ها در منطقه آزاد ارس شروع به کار خواهند نمود گفت: امیدورایم این کارگاه‌ها بتوانند علاوه بر تامین نیروی کار متخصص موردنیاز کارگاه‌های منطقه، تاثیر مثبتی بر افزایش اشتغال نیز داشته باشند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=32984

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.