3

زوج جوان تبریزی یاور مستضعفین در شب یلدای ۱۴۰۰

  • کد خبر : 32981
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶
زوج جوان تبریزی یاور مستضعفین در شب یلدای ۱۴۰۰
یک زوج جوان تبریزی در آستانه شب یلدا، با تهیه 140 بسته معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند حاشیه شهر، توزیع کردند.

آژانس خبری تبریزمن: شاید دست تقدیر، این‌گونه رقم زد که با همت زوج جوان تبریزی شاهد خنده و شادی دل‌های کودکانه چشم انتظار خانه‌های محرومین باشیم تا سفره‌های آنان نیز برای چند صباحی پربرکت باشد.

آری دست همت جوانان تبریزی بلند و پرافتخار است، چون بلندای خورشید بر پهنای این سرزمین، که زیستن را از وجود خویش نثار خدمت به خلق می‌کنند و به ما یاد می‌دهند که دنیا و زندگی، وقتی قشنگ است که همه در آن شاد و مسرور باشند.

در آستانه شب یلدا و با توجه به شرایط سخت اقتصادی حاکم بر کشور، هستند کسانی که به فکر ثبت بهترین لحظه‌ها برای خانواده‌های کم بضاعت هستند، به همین منظور، به سراغ زوج خیر جوان تبریزی بنام آقای مددی و خانم کشاورز رفته‌ایم تا پای صحبت‌ها و حرف‌های ناگفته این عزیزان بنشینیم.

حسین مددی متولد ۱۳۶۵ و خانم کشاورز متولد ۱۳۷۰، که در سال ۱۳۸۸ ازدواج کرده‌اند، از همان روزهای تشکیل زندگی مشترک، دغدغه مشترکی در زمینه کارهای خیر و کمک به محرومین داشتند که همین تفکر مشترک باعث شد تا پس از سال‌ها خدمات دواطلبانه در سال ۱۳۹۸، گروه جهادی همای رحمت را در بخش بانوان و آقایان تشکیل دهند.

▪️توزیع ۱۴۰ بسته معیشتی به مناسبت شب یلدا

حسین مددی؛ مسئول گروه جهادی همای‌رحمت تبریز گفت: برای شب یلدا و در حد وسع و توان خود، توانستیم حدود ۱۴۰ بسته معیشتی تهیه و با شناسایی خانواده‌های نیازمند در حاشیه شهر، توزیع کنیم.

مسئول گروه جهادی همای رحمت، با تقدیر از خیرین، مردم و اعضاء گروه جهادی گفت: در تهیه این بسته های معیشتی، بنیاد علوی هم به ما در قالب اهداء برنج، کمک کرد.

▪️رساندن کمک‌های مؤمنانه به دست نیازمندان واقعی، با حفظ کرامت انسانی

وی در ادامه این گفت وگو با اشاره به اینکه باید کمک‌های خیرخواهانه به دست نیازمندان واقعی برسد گفت: در گروه جهادی همای رحمت، با کمک معتمدین محلی و دیگر گروه‌های جهادی، سعی میکنیم که این کمک‌ها، با حفظ کرامت انسانی به دست نیازمندان واقعی برسد.

در این راستا خیرین عزیز در جهت تداوم حرکت خیرخواهانه می‌توانند کمک‌های نقدی خود را جهت تهیه ارزاق به شماره حساب ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۶۷۰۹۲ به نام گروه جهادی همای‌رحمت واریز کنند.

▪️اجرای برنامه‌های مختلف در اعیاد و مناسبت‌های مذهبی

مددی با بیان اینکه در طول سال و در مناسبت‌های مختلف ملی – مذهبی، توسط خیرین و جوانان گروه جهادی همای رحمت، هم بسته‌های معیشتی و هم بسته‌های گوشت گرم و غذای گرم، توزیع می شود، گفت: کار فرهنگی و خیرخواهانه، تعطیل بردار نیست و برای اینکه تأثیر خود را در بطن جامعه بگذارد، باید به شکل مستمر ادامه داشته باشد.

▪️ارتباط‌گیری گروه‌های جهادی، یک ضرورت است

مددی در بخش دیگری از این گفت وگو با اشاره به تأکید و فرمایش مقام معظم رهبری در مورد ارتباط با گروه‌های جهادی با یکدیگر گفت: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که؛ گروه‌های جهادی باید به ارتباط‌گیری با یکدیگر و ارتباط با دستگاههای قادر بر پشتیبانی بپردازند بی‌‌آنکه دچار ارتباط‌های اداری مرسوم و دست و پاگیر شوند.

▪️با قطره قطره کمک‌های مردمی، کارهای بزرگی انجام می شود

خانم کشاورز؛ مسئول بانوان گروه جهادی همای‌رحمت تبریز هم در این گفت وگو با اشاره به قدرت کمک‌های مردمی و خودجوش گفت: با قطره قطره کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی، می‌توان کارهای بزرگی انجام داد و ما همین کار را در گروه جهادی همای رحمت تبریز، انجام می‌دهیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=32981

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.