4
مدیرعامل باشگاه تراکتور:

هواداران‌ تراکتور حق دارند معترض باشند؛ چون خصوصی هستیم فریادمان به گوش آقایان نمی‌رسد

  • کد خبر : 33061
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
هواداران‌ تراکتور حق دارند معترض باشند؛ چون خصوصی هستیم فریادمان به گوش آقایان نمی‌رسد
مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: نحوه قضاوت داوران در بازی‌های تراکتور شبهه‌‍ برانگیز است و متولیان امر باید پاسخگوی هواداران ما باشند.

«میر معصوم سهرابی» در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور، اظهار داشت: متأسفانه روز بازی تراکتور با مس رفسنجان در جام حذفی، کمک داور دوم را به یکباره عوض کردند که همان کمک داور، موقعیت مسلم گلزنی بازیکن ما را به ناحق آفساید اعلام کرد. همچنین در صحنه‌ای دیگر، داور خطای پنالتی را ضربه ایستگاهی بیرون از محوطه جریمه تشخیص داد.

وی افزود: پیش از دیدار تراکتور با آلومینیوم اراک، تیم داوری روز بازی عوض شد که تصمیم اشتباه داور همان بازی سه امتیاز را از ما گرفت. بر اساس نظر کارشناسان داوری، تراکتور در بازی‌ با آلومینیوم اراک، مس رفسنجان در لیگ برتر و مس رفسنجان در جام حذفی به دلیل اشتباهات داوری نتایج را واگذار کرده است.

وی با انتقاد از وضعیت داوری فوتبال کشور، خاطرنشان کرد: با این وضع داوری اعتبار لیگ برتر ایران زیر سوال می‌رود. مگر فوتبال محلات است که شب بازی داور یا کمک داور عوض کنند؟ اکنون هواداران میلیونی ما معترض هستند و حق هم دارند. چرا پاسخگوی آنان نیستید؟ چه کسی امتیازاتی که به ناحق از ما گرفته شده را پس می‌دهد؟

سهرابی تأکید کرد: کاش رئیس دپارتمان داوری حضور فیزیکی در محل کارش داشته باشد و به جای توجیه و پاک کردن صورت مسئله، فکری به حال وضعیت داوری فوتبال کشورمان کند. نبود VAR را بهانه‌‌ای برای توجیه ضعف داوران قرار داده‌اند. بارها با آقای کامرانی‌فر تماس گرفته و در خصوص وضعیت اسف‌بار داوری صحبت ‌کرده‌ایم، ولی ترتیب اثری داده‌ نمی‌شود.

وی خاظرنشان کرد: داور یک دقیقه وقت اضافه اعلام کرده و در ثانیه ۳۰ موقعیت برای بازیکنان ما ایجاد می‌شود و داور سریع سوت پایان را می‌زند. این مسائل شبهه برانگیز است.

مدیرعامل باشگاه تراکتور اظهار داشت: با این کارها تیم‌های پرطرفدار شهرستانی و هوادارانشان را دلسرد می‌کنند. اگر وضعیت فوتبال به همین روال ادامه یابد، بخش خصوصی انگیزه‌ای برای سرمایه‌گذاری در این فوتبال زیان‌ده نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه تبعیض بین تیم‌ها موج می‌زند، ادامه داد: تراکتور یکی از نخستین باشگاه‌هایی بود که خواستار در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی شد، ولی متاسفانه این امتیاز به دو تیم پایتخت داده شد و ما به عنوان باشگاه خصوصی که از جیب خودمان هزینه می‌کنیم، از این منبع مالی محروم هستیم. فدراسیون باید کمک حال تیم‌های خصوصی باشد، اما برعکس این اتفاق رخ می‌دهد و منابع مالی ما را قطع می‌کنند.

سهرابی ادامه داد: انواع ضمانت نامه در بحث جذب بازیکن خارجی از باشگاه‌های خصوصی درخواست می‌کنند اما وقتی کار به تیم‌های پایتخت می‌رسد، نحوه برخوردها عوض می‌شود و با یک تماس از بالا مشکلاتشان را حل می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه اگر این تعداد اشتباهات داوری علیه تیم‌های پایتخت بود، بازهم آقایان سکوت می‌کردند؟ گفت: بلافاصله پس از پایان بازی مقابل مس رفسنجان، نامه اعتراضی به همراه مستندات لازم را به سازمان لیگ ارسال کرده‌ایم. به صورت حضوری نیز این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و حتی اگر نیاز باشد، مقابل سازمان لیگ بست می‌نشینیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=33061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.