2
شهردار:

فاز اول پارک بزرگ تبریز سال آینده اجرایی می‌شود

  • کد خبر : 33125
  • ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۹:۵۹
فاز اول پارک بزرگ تبریز سال آینده اجرایی می‌شود
شهردار تبریز از فازبندی اجرای پارک بزرگ تبریز و آغاز عملیات اجرایی فاز اول این پروژه در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، عباس رنجبر در حاشیه جلسه‌ای که با حضور نمایندگان موسسه عاشورا برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات و مطالعات خوبی در خصوص پارک بزرگ تبریز انجام شده است به‌طوریکه در مرحله‌ی بازبینی طرح این پروژه، تصمیم به فازبندی و اجرای فاز اول آن در سال آینده گرفتیم.

وی با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای شهرداری با پیمانکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص)، افزود: شش پروژه پارک بزرگ، اتوبان ولایت، کنارگذر شمال‌غربی، طرح جامع ترافیک، طرح جامع پسماند و مرکز دفن پسماند شهرداری تبریز، پروژه‌های در دست مطالعه و یا اجرا توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) هستند که از این تعداد پنج پروژه قرارداد داشته و یک پروژه دارای تفاهم‌نامه است.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: قرارگاه خاتم به عنوان مجموعه‌ای توانمند و عظیم که در پروژه‌های عمرانی بزرگ در کل کشور حضور چشمگیر و تأثیرگذار دارد، در شهر و استان ما نیز تحت عنوان موسسه عاشورا مشارکت و حضوری فعال دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، رنجبر در پایان گفت: نحوه‌ی ادامه‌ی پروژه‌های شهرداری، اولویت‌بندی و فازبندی آنها در جلسه‌ای با حضور نمایندگان موسسه عاشورا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=33125

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.