0
در نشست "صبح رسانه" سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز مطرح شد؛

نشاط را به تبریز برمی‌گردانیم/ گردشگری شهری به لحاظ محتوایی فقیر است

  • کد خبر : 33133
  • ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
نشاط را به تبریز برمی‌گردانیم/ گردشگری شهری به لحاظ محتوایی فقیر است
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: عهد کرده‌ایم بعد از دو سال سیطره کرونا، با اجرای برنامه‌های متعدد، نشاط و سرزندگی را به جامعه بازگردانیم.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، جوانعلی آذر در جمع خبرنگاران که در قالب صبح رسانه برگزار شد، با بیان اینکه بعد از دو سال اپیدمی کرونا، دوران سخت کاری فرارسیده، اظهار داشت: کشور و شهر، خصوصا از لحاظ روحی و روانی نیازمند بازسازی است. باید مردم را در حوزه‌ها و برنامه‌های مختلف به میدان بکشانیم و با برگزاری جشنواره‌های متعدد، شور و نشاط را به جامعه تزریق کنیم.

وی با اشاره به اینکه الان، مردم انباشتی از درد و آلام هستند، افزود: حجم اخبار بد و منفی در جامعه بسیار بالاست، رسانه‌ها در کنار انعکاس مشکلات و نارسایی‌ها و رویدادهای تلخ، تا جایی که ممکن است خبرهای خوب به جامعه پمپاژ کنند. و ما عهد کرده‌ایم در حوزه وظایف خود، این کار را به سرانجام برسانیم.

وی با تشریح برنامه‌های جشنواره زمستانی تبریز، گفت: این جشنواره از ۲۰ دی ماه تا ۲۵ اسفند در مجموعه خاوران برگزار خواهد شد.
جوانعلی‌آذر، برگزاری همایش پیاده‌روی به مناسبت ۹ دی، همایش دوچرخه‌سواری آقایان در ۱۲ دی ماه، برگزاری سه همایش کوهنوردی در طول فصل زمستان و نیز برگزاری همایش‌ها و ورزش‌های گروهی در محلات و شهرک‌ها را از دیگر برنامه‌های حوزه ورزشی در سه ماهه آخر سال برشمرد.

▪️تدوین اولین برنامه پنجساله واقعی شهرداری تبریز در شورای پنجم

مدیر گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز نیز در این نشست با اشاره تدوین اولین برنامه پنجساله واقعی شهرداری تبریز در دوره پنجم شورای اسلامی شهر گفت: براساس این برنامه، شهرداری مکلف شده در پنج حوزه که اساس آن دور نمودن گردشگری شهری از سلایق و هدایت آن به سمت روش‌های علمی است، اقداماتی را با همکاری ادارات و سازمان‌های دیگر به سرانجام برساند.

عیوضی، فقر بودن گردشگری شهری به لحاظ محتوا را یکی از مشکلات حوزه گردشگری شهرداری برشمرد و افزود: تلاش خواهیم کرد محتوای بصری، شنیداری و تکست این حوزه را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه برای شناسایی جاذبه‌های گردشگری و داشته‌های فرهنگی تبریز به شهروندان و هموطنان، نیاز مبرم به کمک رسانه‌ها داریم، افزود: در گذشته یکسری اتفاقات در حوزه گردشگری افتاده که من آن را به پای ناآگاهی از قوانین میراث فرهنگی می‌گذارم.

عیوضی، سازماندهی و تقویت نیروی انسانی و رشد و توسعه گردشگری شهرداری تبریز را دو برنامه اساسی دیگر خود در حوزه گردشگری اعلام کرد و خاطرنشان کرد: موزه‌های شهرداری، چند سالی دوران فترت خود را طی می‌‌کردند، تلاش می‌کنیم با حمایت از هنرمندان، جایگاه تبریز در رشته‌های مختلف هنری و صنایع‌دستی را اعاده کنیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=33133

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.