7

سند مخالفت زنوزی با تقویت تراکتور

  • کد خبر : 33228
  • ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
سند مخالفت زنوزی با تقویت تراکتور
شکست روز گذشته تراکتور در دیداری که این تیم مقابل تیم تازه‌وارد هوادار تهران حرفی برای گفتن نداشت، خشم پرشورها را برانگیخته است و تعدادی از طرفداران تراکتور هنگام بازگشت کاروان این تیم از تهران به وقت نیمه‌شب و در سرمای سوزناک تبریز در فرودگاه این شهر حضور یافته و نسبت به نمایش ضعیف بازیکنان اعتراض کردند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، هواداران خشمگین تراکتور که از عملکرد بازیکنان ناراضی بودند، شعارهایی را علیه آن‌ها سر دادند و در این میان، واکنش کاظم محمودی، سرپرست تراکتور به اعتراض‌ها جالب توجه بود. محمودی به جای عذرخواهی از بابت شکست مفتضحانه و دلجویی از هواداران، فرار رو به جلو را انتخاب کرد و کادرفنی قبلی را عامل نتایج ضعیف تراکتور معرفی کرد.

در اینکه تراکتور در ابتدای فصل بسیار ضعیف بسته شده، جای هیچ شک و تردیدی نیست و مقایسه بازیکنان خروجی و ورودی تیم گواه روشنی بر این مدعاست. در این رابطه، «مهدی نادری‌نسب» عضو کادرفنی سابق تراکتور اخیراً فاش کرد که جذب بازیکنان جدید این تیم با نظر کادرفنی نبوده و حتی او مدعی شد: “نفهمیدیم چه کسی تیم را بست!”

بدیهی است که کادرفنی سابق تراکتور به دلیل عدم شفاف‌سازی درباره نقل‌وانتقالات پیش‌فصل در وضعیت فعلی مقصر است، هرچند فیروز کریمی در مصاحبه‌های خود بصورت غیرمستقیم به این موضوع اشاره و نارضایتی خود را اعلام کرد و به احتمال زیاد سکوت او بخاطر رابطه خوبش با مالک باشگاه تراکتور بوده است.

اما فارغ از این مسائل، اکنون سندی منتشر شده است که نشان می‌دهد دست فیروز کریمی و کادر او برای جذب بازیکنان مدنظر باز نبوده و «محمدرضا زنوزی» مالک باشگاه تراکتور با درخواست کادرفنی برای جذب بازیکنان جدید که اعلام شده نفراتی شامل رشید مظاهری، گادوین منشا، محمدامین اسدی و … در لیست مدنظر حضور داشته‌اند، مخالفت کرده است. (تصویر سند در اسلاید دوم منتشر شده است)

طبق این سند، کادرفنی تراکتور در روزهای منتهی به شروع فصل و با اشراف به نقاط ضعف این تیم خواستار جذب بازیکنان جدید می‌شود اما باشگاه در پاسخ به این درخواست اعلام می‌کند با تأکید مالک باشگاه و پیگیری‌ها او مبنی بر استفاده از بازیکنان جوان و بومی باشگاه و استان، جذب بازیکنان جدید مقدور نیست.

نکته قابل توجه این است که باشگاه تراکتور به بهانه بها دادن به بازیکنان جوان و بومی باشگاه و استان با جذب بازیکنان مدنظر کادرفنی مخالفت کرده اما جالب است که در جذب نفراتی چون هادی حبیبی‌نژاد، سجاد حیدری، ناصر سالاری و … که با حرف و حدیث فراوان به این تیم پیوستند و با نظر کادرفنی نیز نبوده‌اند، چنین سیاستی وجود نداشته است!

درحال حاضر، جواب این سوال که «چرا تراکتور به چنین روزی افتاده است؟» در سند منتشر شده نمایان است و الان که اعتراض‌ها به نتایج ضعیف تراکتور افزایش یافته است، از مدیرعامل تا سرمربی وعده‌ تقویت همه جانبه تیم در نیم‌فصل را می‌دهند؛ وعده‌ای که به نظر می‌رسد بیشتر برای مدیریت بحران و کاستن از فشار انتقادات بیان می‌شود.

 

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=33228

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.