3

دیدار مردمی مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با مردم شریف باسمنج

  • کد خبر : 33210
  • ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
دیدار مردمی مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با مردم شریف باسمنج
مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با مردم شریف باسمنج دیدار و در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

براساس هماهنگی های بعمل آمده از سوی بیت امام جمعه شهر باسمنج و در راستای رسیدگی به مشکلات مردم این منطقه برنامه دیدار مردمی مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در محل میز خدمت و پیش از خطبه های نماز جمعه باسمنج در مسجد جامع حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد.

در این دیدار، مهم ترین موضوعات و در خواست ها مربوط به مشکلات مسکن مهر باسمنج بود که ضمن پذیرش در خواست های مراجعین دستورات لازم به معاونین مربوطه صادر گردید.

?در این دیدار معاون امور تعاون و معاون روابط کار و معاون شهرستان تبریز و مدیر روابط عمومی و حقوق شهروندی اداره کل،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی را در جریان این دیدار همراهی کردند در محل میز خدمت با۱۰۰ نفر از مراجعه کننده گان دیدار و در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

?حسین فتحی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه باسمنج خدمت به مردم را موهبت بزرگ الهی عنوان کرد و آمادگی مجموعه خدمت گذاران این اداره کل در رسیدگی به مشکلات مردم و رفع موانع موجود را اعلام کرد.

?فتحی در ادامه سخنرانی خود گزارشی از دیدار مردمی و مهم ترین مسائل عنوان شده را به سمع و نظر امام جمعه و نمازگزاران عزیز ارائه کرد و ابراز امیدواری کرد با هماهنگی ها و پیگیریهای مستمر انشاالله شاهد حل و فصل مشکلات موجود در روز های آتی خواهیم بود.

بعد از خطبه ها و برگزاری نماز پرفیض جمعه، مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی و معاونین ایشان از مسکن مهر باسمنج بازدید و از نزدیک ضمن دیدار با جمعی از ساکنین این مجتمع، هماهنگی ها و دستورات لازم را صادر کرد.

?➡️ https://t.me/joinchat/AAAAAFJVifHdCqhcTlKPCQ

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=33210

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.