3

باشگاه آلوز به دنبال جذب بازیکن جوان تیم تراکتور

  • کد خبر : 33260
  • ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
باشگاه آلوز به دنبال جذب بازیکن جوان تیم تراکتور
باشگاه آلوز اسپانیا طی درخواست رسمی خواستار به خدمت گرفتن بازیکن جوان تیم تراکتور شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، باشگاه آلوز اسپانیا که در لالیگا اسپانیا حضور دارد، طی درخواست رسمی خواستار جذب امیر ابراهیم‌‌زاده بازیکن بومی و جوان تراکتور شد.

ویکتوریا از بخش ورزشی شرکت کارامون که در بازار نقل و انتقالات فعالیت دارد با ارسال پیامی از امیر ابراهیم‌ زاده برای عقد قرارداد با باشگاه اسپانیایی آلوز دعوت کرده است.

وی همچنین درخواست کرده که مدیرعامل این شرکت با مالک باشگاه تراکتور در مورد این انتقال گفت‌و‌گو تلفنی داشته باشند که این درخواست‌ها به ایمیل باشگاه تراکتور ارسال شده است.

از قرار معلوم باشگاه تراکتور مخالفتی با این انتقال ندارد، اما ظاهرا دوست دارد این نقل و انتقال از طریق ایجنت باشگاه صورت گیرد در حالی که ابراهیم‌زاده خود ایجنت دیگری داشته و همین سبب شده قضیه به کندی پیش رود.

همین موضوع سبب شده که ابراهیم‌زاده تنها یک بازی برای تراکتور در این فصل انجام دهد و بیشتر در بازی‌های تیم امید از وی استفاده شود، در حالی که وی با تیم ملی نوجوانان کشور به آقای گلی دور مقدماتی قهرمانی آسیا دست یافته بود و یکی از ملی‌پوشان تیم جوانان و امید به شمار می‌رود.

وی در تیم امید تراکتور هم گل‌های متعددی به ثمر رسانده اما در تیم بزرگسالان به وی اعتماد لازم نشده و ظاهرا سولدو اعتقادی به این بازیکن جوان نداشته و انتقال به موقع ابراهیم‌زاده به تیم آلوز می‌تواند مبلغ قابل توجهی درآمد برای تراکتور در جهت تقویت در نیم فصل را به همراه داشته باشد.

 

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=33260

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.