0

چهار رشته جدید در باشگاه مس سونگون

  • کد خبر : 33253
  • ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
چهار رشته جدید در باشگاه مس سونگون
باشگاه مس سونگون ورزقان به صورت رسمی فعالیت خود را در ۴ رشته ورزشی جدید که ۳ رشته آن از رشته های المپیکی است آغاز کرد.

به گزارش آژانس تبریزمن، مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان در گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه مس سونگون ورزقان با بیان این مطلب افزود: بر اساس سیاست های اعلامی شرکت ملی صنایع مس ایران همچنین حمایت های هیات مدیره باشگاه مس سونگون ورزقان و مسئولان ارشد آذربایجان شرقی ضمن ادامه مسیر موفق فوتسال گام های بلندی برای توسعه باشگاه مس سونگون ورزقان برداشته شد.

محمدرضا کافی اضافه کرد : مفتخرم به مردم آذربایجان شرقی و منطقه ورزقان اعلام کنیم که تیم تکواندو مس سونگون ورزقان متشکل از المپین های بومی و قهرمانان ملی این رشته با کادر فنی با سابقه درخشان ، در لیگ برتر تکواندو کشور حضور خواهد داشت.

وی ابراز امیدواری کرد با تلاش آقایان حضرتیان – فلاح – زرخانلی علاوه بر حضور درخشان در لیگ برتر تکواندو با یک برنامه ریزی اصولی استعدادهای جدیدی را برای این رشته پر طرفدار در آذربایجان شرقی کشف می نماییم.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان با اشاره به تشکیل تیم شمشیربازی این باشگاه گفت: ستارگان شمشیر بازی اسلحه سابر ایران با مدیریت آرش اسماعیلی و مجتبی عابدینی قهرمان نامی این رشته به عنوان مربی بازیکن در لیگ برتر این رشته حاضر می شوند

کافی ادامه داد :فرزاد باهر ارسباران و مهدی مولایی قهرمانان شمشیربازی آذربایجان شرقی در کنار چهره های ملی چون آقای علی پاکدامن و نیما زاهدی علاوه برقهرمانی لیگ برتر شایستگی قهرمانی آسیا و افتخارات بزرگ جهانی دارند.

وی با اشاره به افتخارات پرتعداد شیرجه روهای آذربایجان شرقی افزود : امسال با حضور آقای شکول و تیم بومی و پر استعداد شیرجه مس سونگون ، مسیر موفق چند سال گذشته شیرجه روهای اذربایجان شرقی این بار در باشگاه مس تداوم یابد.

کافی گفت : مس سونگون علاوه بر سه رشته تکواندو – شمشیربازی و شیرجه در لیگ برتر شطرنج با حضور احسان قائم مقامی تیمی شایسته روانه مسابقات خواهد کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=33253

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.