3
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

شنوایی و بینایی پزشکی که در میانه مورد سو قصد قرار گرفت آسیب جدی دیده است

  • کد خبر : 33312
  • ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
شنوایی و بینایی پزشکی که در میانه مورد سو قصد قرار گرفت آسیب جدی دیده است
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: به شنوایی و بینایی پزشک میانه‌ای که هفته قبل مورد سو‍ء قصد قرار گرفته بود، آسیب جدی وارد شده و نمی‌توان پیش‌بینی کرد که تا چه اندازه امکان برگشت آنها وجود دارد.

به گزارش آزانس خبری تبریزمن، دکتر جواد احمدیان در خصوص وضعیت پزشک میانه‌ای که هفته قبل مورد سوءقصد قرار گرفت، اظهار کرد: آسیبی که به گونه، شنوایی و بینایی دکتر رامین جلیلی، وارد شده بسیار جدی است لذا حدود یک هفته است که وی در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز بستری است.

وی با تاکید بر اینکه حال عمومی دکتر جلیلی خوب است، ادامه داد: در قسمت‌های دیگر بدن وی مشکلی وجود ندارد اما از ناحیه‌ی چشم چپ، آسیب جدی وارد شده و طی اقداماتی که انجام شد، خوشبختانه چشم تخلیه نشد و تاکنون در دو مرحله جراحی شده است اما بینایی آن بسیار کم بوده لذا در تلاش هستیم تا با انجام اقدامات لازم، بینایی وی را تا حدی بازگردانیم.

احمدیان خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی تبریز و سازمان نظام پزشکی از ساعات اولیه در بالین دکتر جلیلی حضور داشتند و طی هماهنگی‌های انجام شده، دلیل این سوء قصد توسط قوه قضاییه، سیستم اطلاعات و پزشکی قانونی در دست بررسی است.

وی افزود: دکتر رامین جلیلی از پزشکان حاذق و خوش نام است که در طول دوران شیوع ویروس کرونا، اقدامات خوبی را در شهرستان میانه انجام داد و اهالی این شهرستان نیز از وی بسیار راضی هستند.

گفتنی است؛ دکتر رامین جلیلی، پزشک متخصص بیماری‌های داخلی و مسئول بخش کرونایی بیمارستان‌های شهرستان میانه هفته‌ی پیش برای دومین بار مورد سوء قصد قرار گرفت.

این حادثه ناگوار حوالی ساعت ۲۱ شب ۲۹ آذر ماه در میانه اتفاق افتاد که در آن افراد ناشناس با اسلحه شکاری، وی را مقابل ساختمان مطب، مورد هدف قرار دادند که در پی آن دکتر جلیلی به دلیل شدت جراحات به تبریز اعزام شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=33312

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.