4
به میزبانی پارک علم و فناوری برگزار شد؛

نشست هم‌اندیشی سازمان مدیریت پسماند و پارک علم و فناوری

  • کد خبر : 33308
  • ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
نشست هم‌اندیشی سازمان مدیریت پسماند و پارک علم و فناوری
نشست هم‌اندیشی در خصوص مدیریت بروز پسماند با حضور مدیران و معاونین سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز و پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی به میزبانی پارک علم و فناوری برگزار شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، این نشست با هدف استفاده از پتانسیل‌های شرکت‌های دانش بنیان در حوزه مدیریت پسماند صورت گرفت و نتایج قابل تاملی را در بر داشت.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی بعد از نشست مشترک با مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: در این جلسه زمینه‌های همکاری پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان با سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز بررسی شد تا بتوانیم از ظرفیت‌های علمی پارک علم و فناوری استان یا حتی کشور برای رفع مشکلات و چالش‌های سازمان مدیریت پسماند استفاده کنیم.

عبدالرضا واعظی افزود: همچنین در این نشست مقرر شد تا سازمان مدیریت پسماند دفتر تحقیقات و فناوری را در محل سازمان مدیریت پسماند ایجاد کند تا بدین‌وسیله ارتباط تنگاتنگی بین سازمان مدیریت پسماند با پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان به وجود آید.

رئیس پارک علم و فناوری از تدوین و امضاء تفاهم‌نامه‌ای عملیاتی و اجرایی در جلسات آتی فیمابین پارک علم و فناوری و سازمان مدیریت پسماند و تشکیل کمیته علمی مشترک خبر داد.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از دستاوردهای این نشست ایجاد و اجرای جشنواره رویش در حوزه مدیریت پسماند در آینده‌ای نزدیک در سطح کشوری است که با همکاری سازمان مدیریت پسماند و پارک علم و فناوری است برگزار خواهد شد.

وی در آخر خاطرنشان کرد: پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار امیدوار و خوشحال از این هستند که کسی در رأس سازمان مدیریت پسماند قرار گرفته است که دغدغه علم و فناور دارد و می‌خواهد مسیر را برای مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان در نحوه مدیریت پسماند باز کند و به جای مدیریت سنتی پسماند به این مبحث با دید کاملا علمی بنگرد و روش‌های پیشرفته و علمی را جایگزین کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز نیز در خصوص این نشست ابراز امیدواری کرد و گفت: هرچقدر بتوانیم در مدیریت پسماند از علم و فناوری و تفکر استفاده کنیم، کمتر دچار آزمون و خطا خواهیم شد.

یونس فاتح اضافه کرد: الحمدلله امروز توافقات خوب و چشمگیری داشتیم و انشاءالله بتوانیم با حمایت‌های علمی و اجرایی پارک علم و فناوری خدمات ارزنده‌ای را به شهروندان ارائه کنیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=33308

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.