2
تراکتور _ ذوب آهن؛

به سوی جدال شش امتیازی

  • کد خبر : 33367
  • ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
به سوی جدال شش امتیازی
در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر کشور تیم تراکتور از ساعت ۱۵ فردا (چهارشنبه) پذیرای ذوب آهن اصفهان خواهد بود.

سرویس ورزشی تبریزمن؛ نماینده های اصفهان و آذربایجان در حالی در هفته دوازدهم رو در روی هم قرار خواهند گرفت که با نتایج ضعیفی که در این فصل کسب کرده اند همسایه یک دیگر در رتبه های دوازدهم و یازدهم جدول جای دارند.

باخت تراکتور برابر هوادار و شکست دو بر صفر ذوب آهن مقابل تیم پیروزی سه امتیاز این مصاف عمد تا پر گل را برای هر رو تیم بسیار مهم و حیاتی کرده است.

تراکتوری که به جهت عدم یارگیری مناسب در آغاز فصل از جدال برای قهرمانی به جدال برای بقا تنزل موقعیت پیدا کرده است در روزی که احتمالا کاپیتان خود اخباری را نیز بعد از مدت ها در ترکیب خود خواهد دید محکوم به برد است تا وارد بحران سهمگینی نشود که خارج شدن از آن بسیار دشوار است.

از طرفی دیگر تار تار و شاگردانش که به دنبال پیروزی برابر تراکتورِ بحران زده خواهند بود تا شرایط خود را در جدول بهبود ببخشند، در ۱۰ بازی اخیر ذوب آهن برابر نماینده آذربایجان، ذوبی ها تنها دو بار موفق به برد شداند، دو دیدار مساوی به پایان رسیده و ۶ مصاف را نیز تراکتور پیروز میدان بوده است از این حیث کفه ترازو به سوی قرمزهای آذربایجان سنگینی میکند.
از طرفی دیگر مهدی تار تار سرمربی ذوب آهن نیز هرگز نتایج خوبی مقابل تراکتور کسی نکرده است ۵ باخت ۵ مساوی حاصل جدال تار تار با تراکتور بوده است با این حال اما آنچه همچون بازی های گذشته برای سولدو چالش بزرگ محسوب خواهد شد دستان خالی این مربی کروات است که میتواند برای وی و شاگردانش دردسر ساز باشد.

ناگفته نماند در مصاف فردا، اکبر ایمانی، عبدالله حسینی و هادی محمدی از تراکتور و ابراهیم زاده و فرعباسی از ذوب آهن مقابل تیم های سابق خود قرار خواهند گرفت

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=33367

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.