5
مدیر صندوق بیمه‌اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان‌شرقی خبر داد:

تحقق ۴۹ درصدی سهمیه ابلاغی جذب مشمولین صندوق در استان/ کوچ ۱۰۱۵ نفر از بیمه شدگان صندوق بیمه روستاییان به دیگر صندوق‌ها/ جذب ۱۳ هزار بیمه شده جدید تا پایان سال در اولویت صندوق

  • کد خبر : 33344
  • ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
تحقق ۴۹ درصدی سهمیه ابلاغی جذب مشمولین صندوق در استان/ کوچ ۱۰۱۵ نفر از بیمه شدگان صندوق بیمه روستاییان به دیگر صندوق‌ها/ جذب ۱۳ هزار بیمه شده جدید تا پایان سال در اولویت صندوق
مدیر صندوق بیمه‌اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان‌شرقی از تحقق ۴۹ درصدی سهمیه ابلاغی به استان در بخش جذب و نام‌نویسی مشمولین خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، محمد نظری در همایش آموزشی کارگزاران صندوق که قبل از ظهر امروز در سالن پتروشیمی تبریز برگزار شد، از سیاست‌های دکتر طاهری؛ مدیرکل وصول حق بیمه و حساب‌های انفرادی صندوق در رابطه با ابلاغ بخشنامه‌های مربوط به وصول و تفویض اختیارات به صندوق‌ها، قدردانی کرد.

وی پرهیز از نگاه عمودی، تشکیل اتاق فکر و ایجاد سیالیت در دستورات را از شاخصه‌ها قابل تقدیر مدیریتی دکتر طاهری برشمرد.

مدیر صندوق بیمه‌اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان‌شرقی، در ادامه سخنانش با بیان اینکه سهمیه ابلاغی صندوق به استان، جذب ۴۹۶ هزار نفر از مشمولان است، گفت: از بدو تاسیس صندوق تاکنون، ۲۳۸ هزار نفر از این تعداد تحت‌پوشش صندوق قرار گرفته‌اند که ۴۹ درصد سهمیه ابلاغی را شامل می‌شود.

وی از فعالیت ۱۰۵ کارگزاری صندوق در سطح آذربایجان‌شرقی خبر داد و افزود: هم اکنون ۲۴ هزار خانوار در سطح استان، مستمری‌بگیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان هستند که بیش از ۱۰ هزار نفر آن را بازنشستگان تشکیل می‌دهند.

نظری، با اعلام اینکه تاکنون ۱۰۱۵ نفر از بیمه‌شدگان صندوق در استان به دیگر صندوق‌ها انتقال سابقه داده‌اند، از کارگزاران خواست با توجه به اینکه هر ایرانی، تنها یکبار حق انتقال سابقه به دیگر صندوق‌ها را دارد، بیمه‌شدگان را در جریان این موضوع قرار دهند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به دو مطالبه مهم مدیرعامل صندوق از مدیریت و کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان‌شرقی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: جذب بالغ بر ۱۳ هزار بیمه‌شده جدید تا پایان سال در قالب برنامه “تحول صد روزه” و افزایش تعاملات با نمایندگان مجلس، دو انتظار و خواسته دکتر برقراری از مدیران و کارگزاران صندوق در استان است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان‌شرقی در خاتمه سخنانش از پیشنهادات و انتظارات کارگزاران نیز سخن به میان آورد و افزود: اضافه شدن خرید خدمت سربازی، تعیین تکلیف سن بازنشستگی، رفع الزام کارگاه‌های روستایی در انتخاب صندوق برای بیمه پرسنل و نیز وصول دیون ۱۵ میلیارد تومانی دولت به صندوق، از مهم‌ترین خواسته‌های کارگزاران و بیمه‌شدگان از مدیران صندوق می‌باشد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=33344

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.